DSG7 vs. 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 427
- Rejestracja: 21 lip 2012, o 05:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: DSG7 vs. 4x4
Hehe, no fura przednia. Obawiam się trochę spalania w tsi a tutaj musiałbym jeszcze zwiększyć ten margines no i chciałbym jednak 4lata gwary, święty spokój.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: DSG7 vs. 4x4
Zadzwoń i zapytaj. Auto park ma jakieś układy w SAP i czasami sprzedają samochody należące do członków zarządu.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 5 mar 2012, o 07:19
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: DSG7 vs. 4x4
4x4 jest istotne tylko podczas przyspieszania, w pozostałych przypadkach nie jest wogóle potrzebne. Może ktoś sie wypowie, kto mając ośkę nie dał rady gdzieś wyjechać (pomijam polne drogi górskie i sytuację gdzie auto zawisło na podwoziu i 4x4 też by qfno zrobił). Ja osobiście uwielbiam DSG i jazda z inną skrzynia jest dla mnie męczarnią. Tej zimy jeżdżę po Polsce w bardzo różnych warunkach i nie miałem nigdy problemów z wjechaniem gdziekolwiek (mam włączone XDS). Za to widzę dziesiątki wariatów SUVami, którzy myślą że napęd na 4 koła to wszystko i po ubitym, zamarzniętym śniegu zapieprzają ile wlezie. Oczywiście Oska bez problemów mógłbym tak jechać, ale hamowanie jednej i drugiej wersji napędu przebiega podobnie. Średnie spalanie przy TDI170 i DSG kształtuje sie na poziomie lekko poniżej 7 litrów, chociaż bywało, że na autostradzie wychodziło ponad 12l, ale to z pedałem gazu wciśniętym w podłogę. Co do DSG to dynamika tego rozwiązania jest o wiele lepsza niż skrzyni manualnej. Może ktoś się z tym nie zgodzi, bo można każdemu, ale niewiele jest osób przełączających bieg w czasie 6-8ms (oczywiście z wciśnięciem i zwolnieniem sprzęgła)
Cała ta dyskusja to jak udowadnianie wyższości Świąt Wielkanocnych nad Bożym Narodzeniem.
Cała ta dyskusja to jak udowadnianie wyższości Świąt Wielkanocnych nad Bożym Narodzeniem.
Pozdrawiam:
Tomek
Tomek
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: DSG7 vs. 4x4
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 19:18 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG7 vs. 4x4
Myślę, że realne spalanie w takim modelu to w mieście od 15-20 litrów, w trasie 10-13.
//Edited
Alej lepiej niech się jeszcze Zapp wypowie
//Edited
Alej lepiej niech się jeszcze Zapp wypowie
-
- Posty: 427
- Rejestracja: 21 lip 2012, o 05:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: DSG7 vs. 4x4
No i tu jest pies pogrzebany, jak komuś firma płaci za wachę, to niech sobie pali ile chce.
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: DSG7 vs. 4x4
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 19:18 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG7 vs. 4x4
Na porannych, krótkich dojazdach (dokładnie 5,5km) TDI bierze 9-10 litrów, tak dla Twojej świadomości.
Spalanie 1.8 z 4x4 i 2.0 z DSG będzie bardzo podobne.
Spalanie 1.8 z 4x4 i 2.0 z DSG będzie bardzo podobne.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG7 vs. 4x4
Tylko podczas przyspieszania? Wiesz, mnie np. przyspieszać się czasami zdarza - a już ruszyć z miejsca, to trochę ciężko nie przyspieszając, nieprawdaż? Może tyle z tego wynika, że jak ktoś robi tylko kilkusetkilometrowe trasy autostradami, to nie będzie miał wiele pożytku z czterołapa, ale w kazdym innym przypadku... Poza tym, czy gdzieś się nie da wjechać bez napędu na 4, to jedna rzecz, a druga - z jakim napędem samochód jeździ stabilniej. Że bez 4x4 da się jeździć, to chyba oczywista oczywistość, ale bez automatu też jak najbardziej, więc chyba niezupełnie o tym ta dyskusja.__atomek__ pisze:4x4 jest istotne tylko podczas przyspieszania, w pozostałych przypadkach nie jest wogóle potrzebne. Może ktoś sie wypowie, kto mając ośkę nie dał rady gdzieś wyjechać (pomijam polne drogi górskie i sytuację gdzie auto zawisło na podwoziu i 4x4 też by qfno zrobił).
- AdamK
- Posty: 247
- Rejestracja: 29 sty 2011, o 09:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 216KM/314Nm
- Imię: Adam
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Re: Odp: DSG7 vs. 4x4
Przed kupnem TSI jeździłem 2.0 TDI 170. Był to styczeń i samochód z placu Skodziny był zupełnie zimny. Nie mów mi, że nie było klekotu. No chyba, że mam problemy ze słuchem. Nie to co w 1.9, ale klekot i pomruk wyraźny.dato pisze: Dwulitrowy 170KM TDI pracuje bardzo przyjemnie. Owszem benzyna będzie jeszcze bardziej cicha, ale nie ma mowy o żadnych klekotach, nawet na mrozie.
Na A2 nawet trabant nie musi zmieniać biegów, więc to żaden wyczyn.dato pisze: Bez redukcji. Bardzo przyjemnie jeździ się też A2 sięgając do lewarka wyłącznie na bramkach.
Trzymamy sie faktów, ale jak piszesz jeździsz dieslem i jesteś nieobiektywny.dato pisze: Oczywiście jestem stronniczy bo WOLĘ jazdę gnojopijem, ale nie używajmy argumentów, które były aktualne kilka lat temu, trzymajmy się tego, co jest teraz...
Tyle OT ode mnie.
SII Elegance 1.8TSI czarny
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Odp: DSG7 vs. 4x4
Skoro sam o tym piszę to chyba jest to oczywiste? Ofc benzyna jest cichsza, ale co to za argument jeśli TDI pracuje wystarczająco cicho? Już robią elektryczne, jeszcze cichsze. Ja tam nie jestem od oceniania Twojego słuchu - nie znam Cię i nie znam się. Słuch słuchem, ale z faktami na pewno masz problem, do żadnego z konkretów się nie odniosłeś...
- AdamK
- Posty: 247
- Rejestracja: 29 sty 2011, o 09:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 216KM/314Nm
- Imię: Adam
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Re: DSG7 vs. 4x4
Spoko, spoko. Mam jeszcze klekota New Beetla i Galaxy 2 - 1.9, także wiem co to gnojopij.
SII Elegance 1.8TSI czarny
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP