powiedź do amerykanomZuber pisze:Bo hydrokinetyk i benzyna to słabe połączenie.
DSG7 vs. 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG7 vs. 4x4
I tu właśnie dochodzi jeszcze jeden element - ewentualne przyzwyczajenia z innych samochodów. Ja np. takich nie miałem, kiedy się testowo przejechałem TDI 170 CR z DSG, ale pomijając jakiekolwiek zabawy, o których piszecie, zdecydowanie nie odpowiadało mi przechodzenie ze skrajności w skrajność jeśli chodzi o dynamikę. A konkretnie chodzi mi o to, że kiedy jechałem z jakąś w miarę stałą prędkością, to skrzynia wrzucała nieprzyzwoicie wysoki bieg. No i dobrze, zdarza mi się tak samo robić w manualu, tylko jak mam zamiar trochę zwiększyć prędkość, to sobie od razu zredukuję. A tam skrzynia niespecjalnie chciała przyjąć do wiadomości, że jak wciskam gaz, a nie robię kickdown'a, to mimo wszystko chcę przyspieszyć. Z kolei po kickdown'ie wyrywał do przodu jak wściekły, a niekoniecznie o to mi chodziło. Nie mówiąc już o trybie S, który utrzymywał według mnie przesadnie wysokie obroty jak na diesla. Czyli albo cruising, albo wyścig. Tzn. zdarzało się, że zareagował prawidłowo, nie było też problemu, dopóki trzymałem cały czas wciśnięty gaz, od samego startu. Ale ogólnie DSG miało problem z odgadnięciem moich intencji. Natomiast jeżeli kogoś po prostu męczy manualna zmiana biegów, wtedy sam fakt automatycznej zmiany pewnie zrekompensuje mu to, że nie zawsze będzie wiedział, kiedy ta zmiana nastąpi. Ale każdy może mieć swoje mniej lub bardziej konkretne oczekiwania od DSG, więc warto sprawdzić samemu.
- AdamK
- Posty: 247
- Rejestracja: 29 sty 2011, o 09:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 216KM/314Nm
- Imię: Adam
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Re: DSG7 vs. 4x4
Zastanawiam się jedynie, czy warto wydać po dyszce na 4x4 oraz DSG. Przy zakupie uznałem, że nie.
SII Elegance 1.8TSI czarny
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
New Beetle 1.9 TDI 125KM CHIP
-
- Posty: 427
- Rejestracja: 21 lip 2012, o 05:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: DSG7 vs. 4x4
No i zdecydowałem, będę zamawiał TSI z DSG6 + "kilka dodatków". Jak zamówię, to się podzielę spec.
Stwierdziłem, że przy moich przelotach z TDI-kiem zrobił bym sobie więcej problemów niż korzyści, niedogrzany, miasto itp itd.
Raz/dwa razy w roku na wakacje pojadę gdzieś dalej i zapłacę 2-3 stówy za benzynę więcej - przeboleję.
Problem 4x4 wyeliminowała Księgowa, ale wierzę, że fajnie by się jeździło.
Stwierdziłem, że przy moich przelotach z TDI-kiem zrobił bym sobie więcej problemów niż korzyści, niedogrzany, miasto itp itd.
Raz/dwa razy w roku na wakacje pojadę gdzieś dalej i zapłacę 2-3 stówy za benzynę więcej - przeboleję.
Problem 4x4 wyeliminowała Księgowa, ale wierzę, że fajnie by się jeździło.
Re: DSG7 vs. 4x4
No i po problemie, jak widać kilka furek w Trójmieście przybywa, może jakiś spot odżyje
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: DSG7 vs. 4x4
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 19:30 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: DSG7 vs. 4x4
Chyba najrozsądniej w Twoim przypadku. A zabawy z tym silnikiem (zwłaszcza po programie) będzie cała masa.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: DSG7 vs. 4x4
A miałeś jazdę próbną z tym silnikiem?? Bo jakby któryś dealer w Gd miał to mieli do mnie zadzwonić (czego się oczywiście nie doczekałem)zubrzyk pisze:Tak, wybór padł na 2.0TSI
Re: DSG7 vs. 4x4
To zadzwoń jeszcze raz, tutejsze salony "zapominają" oddzwaniać. Chyba mają za dużo klientów i mają to gdzieś.
Ja się upominałem 3-4 razy, aż w końcu zrezygnowałem z ich usług.
Ja się upominałem 3-4 razy, aż w końcu zrezygnowałem z ich usług.
- noso
- Posty: 1516
- Rejestracja: 1 sty 2013, o 19:09
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdynia
Re: DSG7 vs. 4x4
Gdansk i Sopot ma 2,0 TSIja456 pisze:A miałeś jazdę próbną z tym silnikiem?? Bo jakby któryś dealer w Gd miał to mieli do mnie zadzwonić (czego się oczywiście nie doczekałem)zubrzyk pisze:Tak, wybór padł na 2.0TSI