Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Te cukierki i tulejki z TT obawiam się... słowo klucz:-)
Alu czy stal nagle prowadzić się nie zacznie od tego.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Alu czy stal nagle prowadzić się nie zacznie od tego.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Nie nie nie . Jezdziłem też na ori z passka B7 i tulekami z passka B7 tdi wiec te bardziej komfortowe . Wiec i tak dużo lepiej to się prowadziło sztywniejszy był lepiej wybierał nierówności mniej pływał itp.
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Trochę tutaj off topic...
Ja bym się upierał że najbardziej pomogą amorki.
SuperB nastawiony jest niestety na komfort...
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Ja bym się upierał że najbardziej pomogą amorki.
SuperB nastawiony jest niestety na komfort...
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Tylko że w superpie są dokładnie te same amorki co w Passacie B7 różnica w zawieszeniu to są inne sanki i te cukierki na końcu wahaczy. Dzięki czemu samochód lepiej się prowadzi bardziej reaguje na ruch kierownicy itp.
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Kto Ci tak powiedział?KLICHO pisze:Tylko że w superpie są dokładnie te same amorki co w Passacie B7 ...
Brednie.
Chyba z wyglądu te same... Ale kody zaworowe inne.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Porównywałem bo mi zostały stare Passka B7 i jak wymieniałem w Superbie
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
No jedynie sprężyny się różnia. No i passek ma ori jeszcze sport sprężynki -20 mm ori
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Nie możliwe. Każdy producent stroi amory do wersji silnika i budy.
Przekładaniec... nie możliwy.
Może wyglądają tak samo...i tyle.
Nie opieraj się też na zamiennikach aftermarket... to inna bajka.
Musiałbyś wziąć takie amorki Ori!!! i pomierzyć siły tłumienia na maszynie.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Przekładaniec... nie możliwy.
Może wyglądają tak samo...i tyle.
Nie opieraj się też na zamiennikach aftermarket... to inna bajka.
Musiałbyś wziąć takie amorki Ori!!! i pomierzyć siły tłumienia na maszynie.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Hmmmmm ori porównywałem oczywiście amorki to 70 % ale są jeszcze szczegóły które pomagają jeszcze bardziej w prowadzeniu. Jak masz mozliwosc bujnij się paskiem naprawde dobrze się prowadzi reakcja na kierownice itp
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Waga podobna roznica katalogowy 10 KG Passek cięższy z tym samym silnikiem cffb 2.0 tdi 140KM
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Psssek prowadzi się inaczej bo inny inżynier stroił i inny prezes zatwierdzał. Inne tyłki i inne targety.
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Oczywiście ale amorki są takie same sprawdzałem wczoraj jedynie nieco inne sprężyny nie oszukujmy się sanki w superbie to jest konstrukcja z przed 2000 roku. A naprawde jest spora roznica zakładając sanki z golfa nawet bez tulejki z tt/s3 czy cukierków. Superb inaczej się prowadzi bo takim niedawno smigalem po takim zabiegu i dużo mu nie brakuje do prowadzenia z passka a jak ktoś chce sztywniejszy to albo z r36 lub jeszcze bardziej sztywniejszy ale minimalnie mniej odbije się na komforcie to tt/s3 tulejki i cukierki
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Nie zamierzam dalej przekonywać. Skoro kolega uważa że takie same niech tak zostanie.
Wracając do tematu.
W weekend zrobiłem trasę i trochę autostradą...jest super!!
Po ostatnim Hunterze brak uporczywych drgań.
I teraz dbam aby auto długo nie stało...
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Wracając do tematu.
W weekend zrobiłem trasę i trochę autostradą...jest super!!
Po ostatnim Hunterze brak uporczywych drgań.
I teraz dbam aby auto długo nie stało...
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- Carlito
- Posty: 149
- Rejestracja: 24 gru 2016, o 22:17
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: WWL
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Zeszło mi się trochę z ogarnięciem tematu, ale w końcu pozbyłem się tych drgań.
Fachowiec nie kłamał, nowe opony i odpowiednie wyważenie zrobiły swoje.
Nie chciało mi się już kombinować na letnim setupie, poczekałem na wymianę zimową (kupiłem nowe opony Toyo) i wreszcie spokój
Fachowiec nie kłamał, nowe opony i odpowiednie wyważenie zrobiły swoje.
Nie chciało mi się już kombinować na letnim setupie, poczekałem na wymianę zimową (kupiłem nowe opony Toyo) i wreszcie spokój
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Drgania kierownicy Skoda Superb DSG 2014 problem z ASO
Kolejny zadowolony...bez wymiany pół zawieszenia w aucie... Można? Można!
U mnie też bajka nadal! Tylko staram się nie stać w garażu powyżej tygodnia.
Kolejne opony już nie będą chyba Conti że względu na trudne wyważanie. Pirelli lub może przekonam się do Miśkow..
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
U mnie też bajka nadal! Tylko staram się nie stać w garażu powyżej tygodnia.
Kolejne opony już nie będą chyba Conti że względu na trudne wyważanie. Pirelli lub może przekonam się do Miśkow..
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.