kadlub pisze:Dzięki za linki. Zdejmowalem boczek z prawej strony i nie widziałem żadnej zaślepki żeby się dostać do zamka.
Na twoich zdjęciach jest lewa strona może jest tam inaczej. Rozbiore i sprawdzę.
Error...ty masz przód problem to chyba najprościej głośnik z nitów uwolnić.
Odkręcenie blachy z mechanizmem nic nie da...linki trzymają.
Ja jak tam z przodu innej opcji nie widziałem jak:
a) dostać się przez głośnik - chociaż nie robiłem tego czy miejsca będzie enough
b) wytargać mechanizm... ale wówczas trzebaby szyny wyjmować...itd.
Panowie wszystkie te linki co wrzucaliscie oglądałem. Jest bardzo mało materiałów na ten temat.
Rozrbralem lewą stronę.
Zdemontowalem głośnik bo był uszkodzony(wypadł magnes) i jest do wymiany.
Linki są na miejscu jak poruszam klamka ta widać jak chodzi.
Żeby zdemontować klamkę z lewj strony muszę zdemontować bębenek odkrecajac jednego torksa z boku A drugiego luzujac.
A jak jest zamontowana ta część w środku drzwi na wysokości klamki bo to raczej z nią jest problem i zakladam że mechaniczny.
Więc jak ona jest zamonyowana?
Cześć w pokazana na zdjęciu w linku.
Chodzi o to że się nie chowa do końca tak jakby coś ja blokowało.
Jak się nie chowa do końca to ruch jest krukti i nie otwiera do końca zamka
Np jak zamknę drzwi normalnie to mogę otworzyć A jak zamknę z pilota centralnym to już od zewnątrz nie otworzę tylko od środka.
Od strony pasażera przód wogole nie rusza zamkiem ale tam jeszcze głębiej nie patrzyłem.
teraz pytanie, nie wiem czy potrafisz ocenić wizualnie:
1. Problem z linką - coś ją blokuje?
2. PRoblem z zamkiem / linka jest z nim połączona. Może być tak, że w nim nie odbija
Tył:
- nagrzewasz tę osłonę dziwną
- i delikatnie odklejasz
- na tym samym kleju przykleisz
Polecam Ci zamek na podmianę mieć / weź w SMART to odeślesz.
Bo może być wiązka, sterownik whatever.
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
To co pokazałeś to jest wspornik klamki zewnętrznej. Najpierw wymontuj klamkę, tak jak pisałeś, wymontuj bębenek, przesuń klamkę w stronę bębenka i wyjmij ją. Pod nią będzie śruba mocująca wspornik. Przyjrzyj się dokładnie, może tu jest problem, ale jeżeli chcesz zdemontować cały zamek to wymontuj blachę, mechanizm i szybę, szyby nie musisz wyjmować tylko jak ją uwolnisz z tych kołków rozporowych to podnieś rękoma do góry i przyklej taśmą.
Od strony kierowcy zrobiłem.
Słaba była sprężyna w tej części od klamki.
Zamek można wyjąć przez otwór od głośnika trzeba tylko poluzowac prowadnice szyby.
Od strony pasażera (przód)wyskoczyła linka od tej części przy klamce.
Tylko jak ta klamkę zdemontować?
Tam nie ma torksa do tylko coś plastikowego.
Wie ktoś jak ja zdemontować?
Z lewej strony ta zaślepka co z prawej zasłania bębenek się zdejmuje?
kadlub pisze: ↑29 sty 2021, o 13:09
No i rozjebales system.
Dzięki.
System to Ty rozjebałeś... z tym przodem...bo tego nigdzie nie ma.
Sprawdzałem teraz drzwi, bo nie pamiętał - jest tam widzę jakaś zaślepa na rancie - wszystko w tych VW na jedno kopyto:-)
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.