Termin oczekiwania na SIII
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 13:44
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
Re: Termin oczekiwania na SIII
Dziś dostałem info od dealera, że moja Sportline 190KM TSI z wieloma dodatkami, która miała być w maju będzie pod koniec czerwca
Trochę dziwi mnie jednak, że kiedy chciałem dorzucić 2 tyg temu jeszcze DCC to powiedziano mi, że się już nie da...
Trochę dziwi mnie jednak, że kiedy chciałem dorzucić 2 tyg temu jeszcze DCC to powiedziano mi, że się już nie da...
Re: Termin oczekiwania na SIII
Dziwne. Ja dostałem informację, że jak samochód jest do produkcji to można cały czas coś usunąć/dodać. Chyba ok 1tyg przed zatwierdzoną produkcją nie można juz nic zmienić natomiast wcześniej można szaleć
A co do terminu to ten maj miałeś podany jako orientacyjny termin czy już był to termin zatwierdzony do produkcji?
Re: Termin oczekiwania na SIII
Czyli normalka. ja jak zmawiałem pod koniec lutego to też orientacyjnie miał być w połowie maja. Dzisiaj już wiem że zatwierdzona data produkcji to 23/2021, a i ta sie może zmienić bo zatwierdzony termin to nie ostateczny. Dopiero jak jest termin zamknięty to nie ma zmiany
Wiec z połowy maja zrobił sie koniec czerwca lub w najgorszym przypadku początek lipca
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 13:44
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
Re: Termin oczekiwania na SIII
ok, ale rozmawiałem ze sprzedawcą odnośnie dołożenia DCC i mają spróbować pomóc jeżeli to nie wydłuży terminu odbioru.
Terminy zależą ponoć mocno od tego w co wyposażone ma być auto.
Terminy zależą ponoć mocno od tego w co wyposażone ma być auto.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Termin oczekiwania na SIII
Olej to DCC i wsadź za te pieniądze st xa albo v2 i będzie Pan bardziej zadowolony. No i progresywny układ kierowniczy, jeżeli tego nie dodałeś.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Termin oczekiwania na SIII
Ja bym dcc nie oddał. Zupełnie nie jeżdżę sportowo a zależy mi na wygodzie.
Jeszcze jedna wątpliwość. Czy nie okaże się za chwile ze po zmianie zawiasy gwarancja przepadnie?
Jeszcze jedna wątpliwość. Czy nie okaże się za chwile ze po zmianie zawiasy gwarancja przepadnie?
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Termin oczekiwania na SIII
Potwiwrdzam progresywna kierownica jest mega mialem zastepcze a4 nowe bez tego to dziwnie jakosc jak sie czlowik przyzwyczaii to jenak to jest dobrs i ttania sprawa 600pln chyba
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Termin oczekiwania na SIII
To jest złudna wygoda. Zdarza mi się czasami pływać łódką, i tak superb się zachowuje na drodze w comforcie. Za to na normal i sport, niby twardziej, ale dalej strach lecieć powyżej 160. O wolnym wybieraniu amortyzatora nie wspomnę. Miałem w poprzednim aucie DCC 3 lata, w obecnym dwa lata i w końcu się odwazyłem to wywalić. Owszem, można spróbować wejść tez w KW DCC albo B16 damptronic, ale zanim wywaliłbym 11 koła wolałbym się tym przejechać w superbie.
Ale na co ma przepaść? Na silnik? Na skrzynie? Na elektronike? Na karoserie? No proszę Cię...
Re: Termin oczekiwania na SIII
Jak poczucie komfortu, wygody może być złudne? Jest ono odczuwane indywidualnie i subiektywnie mierzalne przez własne 4 litery i zmęczenie dłuższą trasą. Jeżdżę cały czas na komfort i prawda buja czasami ale głównie na wertepach i spowalniaczach ale na trasie moim zdaniem jest ogromna różnica pomiędzy komfort i sport na korzyść komfortu oczywiście. Ciekawe czy jest np. test łosia Superbem lub podobnym autem z DCC w trybie sport i komfort. Ciekawe jaki byłby wynik od strony bezpieczeństwa.
-
- Posty: 1071
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Termin oczekiwania na SIII
Ja również nie wyobrażam sobie kanapy Superba bez DCC.
Dodałbym że przy zwykłym zawiasie jest mniej komfortowo niż nawet w trybie Normal przy DCC, a w trybie komfort auto praktycznie płynie i ciężko o porównywalny komfort jazdy w tej klasie.
Dodałbym że przy zwykłym zawiasie jest mniej komfortowo niż nawet w trybie Normal przy DCC, a w trybie komfort auto praktycznie płynie i ciężko o porównywalny komfort jazdy w tej klasie.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: Termin oczekiwania na SIII
SuperB to kanapa, szkoda , słabo wyciszona. Też śmigam na komfort gdzie auto płynie, na sport czuć każdą nierówność na autostradzie.spike1314 pisze: ↑12 maja 2021, o 14:38Jak poczucie komfortu, wygody może być złudne? Jest ono odczuwane indywidualnie i subiektywnie mierzalne przez własne 4 litery i zmęczenie dłuższą trasą. Jeżdżę cały czas na komfort i prawda buja czasami ale głównie na wertepach i spowalniaczach ale na trasie moim zdaniem jest ogromna różnica pomiędzy komfort i sport na korzyść komfortu oczywiście. Ciekawe czy jest np. test łosia Superbem lub podobnym autem z DCC w trybie sport i komfort. Ciekawe jaki byłby wynik od strony bezpieczeństwa.
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: Termin oczekiwania na SIII
Ja dla odmiany tylko na sport jeżdżę jak włączam silnik to 1 rzecz to przełączyć Dcc na sport. I nadal mi za miękko i za bardzo buja.
Żona moja tez na sport jeździ;)
Na komfort jechałem raz kilometr i wystarczy...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Żona moja tez na sport jeździ;)
Na komfort jechałem raz kilometr i wystarczy...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 20 wrz 2020, o 20:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: Termin oczekiwania na SIII
Dla mnie normal jest optymalny, tryb komfort jest już za bardzo bujający. DCC też w zależności od warunków utwardza amory, np. w zakręcie czy przy hamowaniu, więc nie ma takiego wrażenia nurkowania. Natomiast największą wartością dodaną w DCC jest według mnie tryb sport. W trasie przy bocznym wietrze niestety Superba mocno nosi po drodze na normalnym ustawieniu, a z zawieszeniem i układem kierowniczym na sport jest bardzo duża różnica, jedzie prawie jak po sznurku w takich warunkach. Twardość w tym trybie też jest do zniesienia na autostradzie/ekspresówce. Na oko porównywalna z tym co poprzednia Fabia III dawała w standardzie na 15-stkach.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 8 mar 2021, o 15:47
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: Inny
- Imię: Michal
Re: Termin oczekiwania na SIII
No to dopadlo i mnie - dzis dostalem info od dealera, ze jest problem z elektronika i samochod zjechal z tasmy, ale stoi w fabryce i czeka na brakujace elemnty. Ponizej wycinek z maila od importera, ktory zalaczyli (nie mam za bardzo czasu na tlumaczenie, wiec wrzucikem w przez google.translate, wiec troche kartofelek wyszedl):
"Pojazdy w naszej firmie, których dotyczy problem, zostały potwierdzone i zaplanowane do produkcji, ale nie można ich ukończyć z powodu brakujących półprzewodników. Aby zapobiec zatrzymywaniu się linii montażowych w naszych fabrykach, ŠKODA Auto zdecydowała się kontynuować produkcję i tymczasowo przechowywać pojazdy z brakującymi częściami, dopóki nie będą gotowe (analogicznie do banku WLTP).
Nie wiadomo jeszcze, kiedy pojazdy, których to dotyczy, będą mogły zostać ukończone. Producent spodziewa się nieokreślonego opóźnienia od kilku tygodni do kilku miesięcy. W tej chwili nie jest możliwe podanie dokładniejszych szczegółów, ponieważ dostawa brakujących części nastąpi w bardzo krótkim czasie.
Dystrybucja ŠKODA: opóźnienia w dostawach z powodu brakujących półprzewodników
2/2
Co to oznacza dla naszego rynku i pojazdów, których dotyczy problem?
Według producenta w kwietniu i maju Szwajcarię dotyka około 900 pojazdów
całą gamę modeli, których nie można skompletować i dostarczyć. Jak tylko dowiemy się, który
zamówienia, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem twojego
powiatowy i za pośrednictwem strony internetowej Komisji Europejskiej Sales Information Box
ŠKODA z odpowiednimi numerami AMAG. Mamy nadzieję, że będziemy w stanie ci to dać
bardziej szczegółowe informacje na ten temat w dalszej części tygodnia.
W ścisłej współpracy z producentem staramy się dać pierwszeństwo pojazdom klientów
w szczególności i ograniczyć opóźnienia do minimum. Prosimy jednak o poinformowanie
aktywnie wpływać na klientów w zakresie opóźnień i ich przyczyn."
Jutro troche jeszcze dopytam i dam znac, czy cos sie dowiedzialem wiecej.
M
"Pojazdy w naszej firmie, których dotyczy problem, zostały potwierdzone i zaplanowane do produkcji, ale nie można ich ukończyć z powodu brakujących półprzewodników. Aby zapobiec zatrzymywaniu się linii montażowych w naszych fabrykach, ŠKODA Auto zdecydowała się kontynuować produkcję i tymczasowo przechowywać pojazdy z brakującymi częściami, dopóki nie będą gotowe (analogicznie do banku WLTP).
Nie wiadomo jeszcze, kiedy pojazdy, których to dotyczy, będą mogły zostać ukończone. Producent spodziewa się nieokreślonego opóźnienia od kilku tygodni do kilku miesięcy. W tej chwili nie jest możliwe podanie dokładniejszych szczegółów, ponieważ dostawa brakujących części nastąpi w bardzo krótkim czasie.
Dystrybucja ŠKODA: opóźnienia w dostawach z powodu brakujących półprzewodników
2/2
Co to oznacza dla naszego rynku i pojazdów, których dotyczy problem?
Według producenta w kwietniu i maju Szwajcarię dotyka około 900 pojazdów
całą gamę modeli, których nie można skompletować i dostarczyć. Jak tylko dowiemy się, który
zamówienia, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem twojego
powiatowy i za pośrednictwem strony internetowej Komisji Europejskiej Sales Information Box
ŠKODA z odpowiednimi numerami AMAG. Mamy nadzieję, że będziemy w stanie ci to dać
bardziej szczegółowe informacje na ten temat w dalszej części tygodnia.
W ścisłej współpracy z producentem staramy się dać pierwszeństwo pojazdom klientów
w szczególności i ograniczyć opóźnienia do minimum. Prosimy jednak o poinformowanie
aktywnie wpływać na klientów w zakresie opóźnień i ich przyczyn."
Jutro troche jeszcze dopytam i dam znac, czy cos sie dowiedzialem wiecej.
M