WYDECH JAK W GOLFIE R
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Czy jak w 280 gpf, model 2021(założmy,że to to samo co 272 gpf) zamontuje same luźniejsze końcowe puszki np od Martek to będzie jakiś efekt?
Cos ala różnica octavia rs220 i rs230? Co obstawiacie?
Cos ala różnica octavia rs220 i rs230? Co obstawiacie?
- Kuster
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Na pewno
DPF/GPF to nic innego jak bardziej "restrykcyjny" katalizator
A tłumiki seryjne są komorowe "ciche"
Znajomy zmieniał w GTI 6 same końcowe i ładnie strzelały mocy przybyło podobno ~10KM na tej samej hamowni przy podobnych warunkach pogodowych tak że na "mądrym" przelocie powinno być tylko pozytywnie
Jak dbasz tak masz
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Słuchaj, ja mam w 272 od gpf rurę (przelot) i końcowe, strzela jak talala. Jak będzie za głośno to zawsze możesz środkowy wstawić i też będzie strzelać ale trochę ciszej, ale i tak będzie słychać w porównaniu do serii, bo seria z gpf nie strzela.
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Dziękuje. A czy przy samych końcowych zmienionych będzie buczenie w trasie?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Ciężko powiedzieć, bo nikt takiej konfiguracji nie robił od Marka. Wszyscy robili albo:
- pełny przelot z końcowymi i klapami
- wywalenie gpf i zmiana DP, pełny przelot z końcowymi i klapami
- środkowy z końcowymi i klapami.
Dlatego nie wiem jak auto się zachowa przy seryjnym środkowym i tylko zmianie końcowych.
- pełny przelot z końcowymi i klapami
- wywalenie gpf i zmiana DP, pełny przelot z końcowymi i klapami
- środkowy z końcowymi i klapami.
Dlatego nie wiem jak auto się zachowa przy seryjnym środkowym i tylko zmianie końcowych.
- Kuster
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Nie powinno ale jak nie zrobisz to nie będziesz wiedział
Prawda jest taka że każdy model silnika inaczej rezonuje
U mnie w Accordzie był blaszany pogłos ale poprzedni właściciel wstawił w miejsce katalizatora rurę przelotową i wywalił "specjalny" krótki tłumik który redukuje dodatkowo rezonans. Po wsadzeniu tłumika w miejsce kata buczenie ustało.
Pogadaj z Hammerem on może zrobić Ci komorowe tłumiki z bardzo dobrym przepływem, ewentualnie końcowe przelot ale gdzieś po drodze dodatkowy tłumik który wyłapie ewentualne buczenie.
Jak dbasz tak masz
- Kuster
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
DjHammer to Marek z Mar-Tec
Ja go znam spod tego nicku z forum CKP.pl i HAKP.pl
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Od nich mam końcowe. Odbieram auto w marcu i montuje
jeszcze przed odbiorem w ASO
jeszcze przed odbiorem w ASO
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 23 paź 2019, o 22:44
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 280/400
- Imię: Marek
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Mam w Superbue zalozone koncowe z rki z gpf. Triche rzezba z koncowkami, bo 2 rurku w kazdym tlumiku nie pasuja pod zderzak.
Jak zalozylem to nic sie nie zmienilo. Wywalilem calkowicie srodkowy i bylo cos slychac,ale delikatnie. Jednak pojezdzilem troche i zrobio sie glosniej. Jest teroia ze gpf przez luz na wylocie sie wypalil... Teraz jak czasem odpale to nawet lekko postrzela. Zastanawiam sie wrecz czy nie wrzucic jakiego mega przelotowego koncowego,ale jeszcze musze zrobic porzady test na trasie.
Z MG sam srodkowy to ponad 1500,absurd. Nie polecam chyba ze ktos mysli o spawach jak leci autostradą;)
Jak zalozylem to nic sie nie zmienilo. Wywalilem calkowicie srodkowy i bylo cos slychac,ale delikatnie. Jednak pojezdzilem troche i zrobio sie glosniej. Jest teroia ze gpf przez luz na wylocie sie wypalil... Teraz jak czasem odpale to nawet lekko postrzela. Zastanawiam sie wrecz czy nie wrzucic jakiego mega przelotowego koncowego,ale jeszcze musze zrobic porzady test na trasie.
Z MG sam srodkowy to ponad 1500,absurd. Nie polecam chyba ze ktos mysli o spawach jak leci autostradą;)
- Superb0791
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 lip 2020, o 11:57
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190
- Imię: Mateusz
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Siemka wszystki
Mam pytanie odnoscie tego wydechu. Czy mozecie polecic mi jakis warsztat, który sie trudni przeróbką wydechu w s3 2.0 tsi. Chcialbym miec sportowe brzmienie , a przy wyjazdach z familią cisze w mierę możliwości czyli tylko wydech aktywny. . Rocznik 2016 bez gpf i teraz pytanie . czy do stage 2 wymagany jest caly downpipe wze srodkowym i koncowymi puchami? Czy wystarcza srodkowy i koncowe puchy? No i jak ktos robil przerobke to jakie sa koszta . ja jestem z wrocka ale wiadomo dojechac moge. Eeentualnie czy ktos stage 2 robil i koszt tego moda ile wynosi.
Z gory dzieki
Mam pytanie odnoscie tego wydechu. Czy mozecie polecic mi jakis warsztat, który sie trudni przeróbką wydechu w s3 2.0 tsi. Chcialbym miec sportowe brzmienie , a przy wyjazdach z familią cisze w mierę możliwości czyli tylko wydech aktywny. . Rocznik 2016 bez gpf i teraz pytanie . czy do stage 2 wymagany jest caly downpipe wze srodkowym i koncowymi puchami? Czy wystarcza srodkowy i koncowe puchy? No i jak ktos robil przerobke to jakie sa koszta . ja jestem z wrocka ale wiadomo dojechac moge. Eeentualnie czy ktos stage 2 robil i koszt tego moda ile wynosi.
Z gory dzieki
- johny07z
- Posty: 28
- Rejestracja: 10 lis 2020, o 21:34
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Nettetal DE
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Zawsze polecają MSS Performance, Mar-tec lub MG Motorsport.
Do stage 2 dla tego rocznika oprócz downpipe trzeba środek zmienić.
Do stage 2 dla tego rocznika oprócz downpipe trzeba środek zmienić.
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Te trzy wyżej wymienione firmy to najlepsze opcje jeśli chodzi o jakość ale cenowo tez będzie w miarę ok biorąc pod uwagę całość inwestycji.
Około 12k trzeba liczyć. Fajnie jest jak masz pod butem i możesz przycisnąć ale wtedy należy pamiętać o tym, ze kura powinna hamowac a nie spowalniać - wiec pytanie czy hebel robiłeś czy masz seryjny 340mm?
Masz już stage 1 czy od razu lecisz na stage 2?
Około 12k trzeba liczyć. Fajnie jest jak masz pod butem i możesz przycisnąć ale wtedy należy pamiętać o tym, ze kura powinna hamowac a nie spowalniać - wiec pytanie czy hebel robiłeś czy masz seryjny 340mm?
Masz już stage 1 czy od razu lecisz na stage 2?
- Superb0791
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 lip 2020, o 11:57
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190
- Imię: Mateusz
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
Mam tarcze klocki brembo nawiercane ale zaciskow nie rozlbilem. Ogolnie hebel juz znacznie lepszy
- Superb0791
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 lip 2020, o 11:57
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 190
- Imię: Mateusz
Re: WYDECH JAK W GOLFIE R
No wlasnie zrobilbym srodkowy i koncowe na aktywnym tylko czy lepieij od razu stage 2 czy pokolei