S3 lpg
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 mar 2021, o 19:11
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 235 KM 496 NM
- Imię: Łukasz
Re: S3 lpg
Ja mam 20 tys zrobione i bezproblemowo. Znam jeszcze dwie osoby z kme w tym silniku i również bez problemów. Dedykowanych instalacji jest coraz mniej i idzie się w stronę uniwersalności.
-
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: S3 lpg
Cieszę się, ale ja nie będę ryzykował.
Ps. Jakoś tych aut z silnikiem chhb nie spotykałem w ogłoszeniach.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Ps. Jakoś tych aut z silnikiem chhb nie spotykałem w ogłoszeniach.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Już nie kurak....
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sie 2021, o 09:46
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: chyba 365KM, 500Nm
- Imię: Luk
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 sie 2021, o 09:46
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: chyba 365KM, 500Nm
- Imię: Luk
Re: S3 lpg
nie działa start-stop, wyświetla usterkę. Nawet po wyłączeniu jej komputerem pokazuje usterkę. Włożyłem kabel z aliexpress pod wyłącznik, który zapamiętuje wcześniej wciśnięte wyłączenie start-stopJankesikTrn pisze: ↑10 lis 2022, o 16:18 Aktualnie kme oferuje najwiecej możliwości regulacji co jest dość istotne przy tych silnikach. Przy dobym montażu i wystrojeniu 2.0 tsi 220 chodzi na tej instalce bezproblemowo. Jedyny mankament jaki jest i o którym się nie mówi to przy niektórych silnikach nie działa tempomat i w sumie nie wiadomo czemu akurat przy tych. Powodem jest odpięcie podciśnienia i czasem komputer odłącza tempomat.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 mar 2021, o 19:11
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 235 KM 496 NM
- Imię: Łukasz
Re: S3 lpg
Co to za kabel ? I co juz nie pokazuje usterki start stop ? U mnie jak zapalam to pokazuje ze blad start stop poza tym nic wiecej.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 mar 2019, o 08:32
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 lpg
Ja się podzielę swoim doświadczeniem dla zastanawiających się czy się opłaca...
W moim przypadku S3 2.0 220 (silnik CHHB) - seria:
Samo PB - 9,2 l/100 km;
LPG + PB = 8,0 + 2,5 l/100km;
To są rzeczywiste tankowania z przebiegu około 25 000 km - z analogicznego okresu.
Zwrot/oszczędność: przy powyższych 25 000 km to ciut ponad 3 800 zł oszczędności netto - czyli uwzględniony dodatkowy koszt przeglądu okresowego, koszty serwisu LPG.
U mnie błąd systemu Start-Stop - rozwiązane jakimś chińskim emulatorem w okolicach włącznika, który od razu go wyłącza.
Instalacje dostępne dla rozwiązań dualnych (MPI +DI) to zgodnie z moją wiedzą: Prins, KME i Alex Idea. To takie działające bez rzeźbienia.
Co do instalatorów, to każdy poleca to co montuje, jak mówi że się nie da to pewnie z powyższymi producentami nie współpracuje - tak to wyglądało jak ja szukałem montera
Co do sensu montażu, pewnie jak bym robił do 20k km rocznie i zmieniał auto co dwa lata to bym nie montował, bo po zwrocie kosztów montażu od razu sprzedać auto - bez sensu. Ale gdy jeździ się nawet trochę więcej lub jest perspektywa dłuższego okresu użytkowania auta to już są oszczędności, a nie tylko zwrot - wiadomo im więcej przebiegu i w szybszym tempie tym oszczędności większe.
Ale tu każdy sobie sam odpowiada co i jak chce oszczędzać (lub nie) i czy jak stać na kobyłkę to ma być stać i na owies... czy jednak siankiem też podkarmiamy
BTW: mi osobiście z dwójką dzieci wożąc sanki, rowerki, hulajnogi a jeszcze niedawno wózki - nie brakuje miejsca w bagażniku z leżącym tam sobie kołem zapasowym
W moim przypadku S3 2.0 220 (silnik CHHB) - seria:
Samo PB - 9,2 l/100 km;
LPG + PB = 8,0 + 2,5 l/100km;
To są rzeczywiste tankowania z przebiegu około 25 000 km - z analogicznego okresu.
Zwrot/oszczędność: przy powyższych 25 000 km to ciut ponad 3 800 zł oszczędności netto - czyli uwzględniony dodatkowy koszt przeglądu okresowego, koszty serwisu LPG.
U mnie błąd systemu Start-Stop - rozwiązane jakimś chińskim emulatorem w okolicach włącznika, który od razu go wyłącza.
Instalacje dostępne dla rozwiązań dualnych (MPI +DI) to zgodnie z moją wiedzą: Prins, KME i Alex Idea. To takie działające bez rzeźbienia.
Co do instalatorów, to każdy poleca to co montuje, jak mówi że się nie da to pewnie z powyższymi producentami nie współpracuje - tak to wyglądało jak ja szukałem montera
Co do sensu montażu, pewnie jak bym robił do 20k km rocznie i zmieniał auto co dwa lata to bym nie montował, bo po zwrocie kosztów montażu od razu sprzedać auto - bez sensu. Ale gdy jeździ się nawet trochę więcej lub jest perspektywa dłuższego okresu użytkowania auta to już są oszczędności, a nie tylko zwrot - wiadomo im więcej przebiegu i w szybszym tempie tym oszczędności większe.
Ale tu każdy sobie sam odpowiada co i jak chce oszczędzać (lub nie) i czy jak stać na kobyłkę to ma być stać i na owies... czy jednak siankiem też podkarmiamy
BTW: mi osobiście z dwójką dzieci wożąc sanki, rowerki, hulajnogi a jeszcze niedawno wózki - nie brakuje miejsca w bagażniku z leżącym tam sobie kołem zapasowym
-
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: S3 lpg
A więc dziś zasięgnołem jezyka u zaprzyjaźnionego gazownika-on też nie polecał mi instalki do tego silnika.
W międzyczasie wyjaśnil mi na czym polega ta super emulacja niskiego ciśnienia-a więc, po emulacji występuje w vagu błąd od niskiego ciśnienia paliwa -a kasownik w sterowniku LPG go kasuje.
Ot i cała tajemnica emulacji.
W międzyczasie wyjaśnil mi na czym polega ta super emulacja niskiego ciśnienia-a więc, po emulacji występuje w vagu błąd od niskiego ciśnienia paliwa -a kasownik w sterowniku LPG go kasuje.
Ot i cała tajemnica emulacji.
Już nie kurak....