Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Bosman78 pisze:Probowalem z placu, ale nie ma nic pode mnie a wersje z bajerami, których nie potrzebuje za 200k i więcej to gruba przesada... Skoda z cenami odjechała, w cenie Superba mozna mieć np Toyote Camry. Jesli odpadne z produkcji to trudno swiat sie nie zawali, ale SIV nie wezmę
Serio camry? Kurna za 150k bym tego auto nie chciał.
Toyota Camry to bardzo dobre auto o ile tylko:
- nie potrzebujemy bajerów
- nie potrzebujemy dużego bagażnika wersji kombi lub liftback
Bardzo wygodne, spalanie bardzo niskie. Mnie najbardziej w Camry jak i Lexusie ES boli przedni napęd jako jedyna opcja i tylko jeden silnik, poza tym oba są świetnymi samochodami biznesowymi.
rowerek pisze: ↑13 sty 2024, o 17:13
Za 140 kilka już w kraju nic raczej nie znajdziesz (mowa o roczniku 2023), ale za 155-160 już można coś tam nawet wybierać i to są egzemplarze katalogowo po 200 tysięcy, bo rabaty na auta z placu w tym przedziale cenowym to ok. 40 tysięcy obecnie.
W A4 po fl nie ma 1.5tsi (przed liftem było 1.4tsi).
Po lifcie, wersja 150KM, to tak samo jak w mocniejszych silnikach - 2.0 mild hybrid.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
To w takim razie to 2.0. To nawet lepiej niż 1,5. Tak czy siak 35 tfsi. Nie wiem jak na żywo, ale na stronie Ałdi jest tego jeszcze trochę po 140 z hakiem, a sedan nawet poniżej.
Te poniżej 140 tysięcy to są ostatnie sztuki 35tfsi w manualu, które wyszły z oferty jakoś w połowie roku, plus golutkie aż do przesady (nawet bez android auto/carplay - tak, tego w A4 też nie ma w standardzie).
Sam twierdzę, że A4 to super propozycja/alternatywa dla Superba (jeżeli przestrzeń nie jest priorytetem), ale też pisałem, że w kwotach wyjściowych 200+ tysięcy i o takich autach była dyskusja. Poniżej tej kwoty A4 jest jednak trochę za biedne.
Dlatego właśnie jak już A4 35tfsi, to katalogowo 200-205 tysięcy jest do kupienia teraz z placu za 155-160 tysięcy. Należy jednak mieć na uwadze, że 35tfsi i 35tdi mają trochę różnic w układzie jezdnym względem mocniejszych silników - m.in. mniejsze hamulce i tradycyjne zaciski, jak np. w Superbie i brak w standardzie Audi Drive Select. To też powoduje, że jest bardzo duży przeskok cenowy między silnikami 35 a 40.
Wsiadając do Camry czułem powiew lat 90tych.
Skrzynia CVT - wiadomo jakie wrażenia.
Wnętrze - nie ma co się rozpisywać, trzeba zobaczyć na własne oczy i porównać z innymi samochodami z podobnego segmentu.
W konfiguratorze trzeba uważać na dodatki aby przypadkiem nie zaspawać sobie składania tylnej kanapy - w 2023/2024 roku to jakiś żart.
Trudno brać ten samochód na poważnie inaczej niż służbówkę, którą pracodawca przekaże komuś do jazdy na siłę.
JackP pisze: ↑13 sty 2024, o 18:53
Wsiadając do Camry czułem powiew lat 90tych.
Camry jak i Lexus mają dość stonowaną stylistykę. Tak samo zresztą jak i BMW, bo średnia wieku kupującego nie wynosi 20 lat.
JackP pisze: ↑13 sty 2024, o 18:53
Skrzynia CVT - wiadomo jakie wrażenia.
Płynność, płynność i jeszcze raz płynność połączona z zerem szarpnięć.
JackP pisze: ↑13 sty 2024, o 18:53
Wnętrze - nie ma co się rozpisywać, trzeba zobaczyć na własne oczy i porównać z innymi samochodami z podobnego segmentu.
Biznesowe.
JackP pisze: ↑13 sty 2024, o 18:53
W konfiguratorze trzeba uważać na dodatki aby przypadkiem nie zaspawać sobie składania tylnej kanapy - w 2023/2024 roku to jakiś żart.
Trudno brać ten samochód na poważnie inaczej niż służbówkę, którą pracodawca przekaże komuś do jazdy na siłę.
Camry i ES to są prawdziwe sedany. Nikt w nich roweru nie wozi a co najwyżej kilka kabinówek + aktówkę.
Oba są przyjemnymi i wygodnymi samochodami. Lexus sporo lepiej wyciszony. Jeżeli nie szukamy samochodu praktycznego bo już mamy to oba te modele sprawdzają się bardzo dobrze jako biznesowe długodystansowce. A i po mieście spalanie 5l/100km w benzynie jest przyjemne dla oka.
Mocno rozważam Lexusa ES jako następcę dla Skody Superb.
Kupowanie teraz obecnej Camry to strzał w kolano, w kontekście pokazania kilka dni temu wersji na 2024 (w drugim kwartale ma być w salonach). Ja bym sobie nie wybaczył w każdym razie, bo nowy model prezentuje się o niebo lepiej, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Lata 90. zdecydowanie poszły w odstawkę. Technologicznie też wszystko o epokę lepsze. Multimedia OTA, przeprojektowane zawieszenie, nowy akumulator i mocniejszy silnik. E-CVT też ma swoje niezaprzeczalne zalety i przede wszystkim z tymi autami nic się nie dzieje.
Tylko cena będzie zauważalnie wyższa. A zwróć uwagę, że jeżeli ktoś kupuje Toyotę czy Lexusa to mimo wszystko nie stawia na pierwszym miejscu bajerów technologicznych.
Jeżeli ktoś może poczekać 3 lata to poczekałbym. Dopiero za 3 lata będziemy cos wiedzieć o wielu nowych modelach tak segmentu D jak i E.
Z cenami trzeba poczekać na cennik Natomiast co do drugiej części Twojej wypowiedzi, to też bym polemizował, bo gdyby technologiczne wycofanie było takie porządne przez klientów, to byśmy nie mieli takiej ofensywy Lexusa i Toyoty w ostatnim czasie. Nowe RX, NX, czy Prius i Camry zdecydowanie dowodzą, że nastąpiła zmiana i takie są oczekiwania rynku, a oferowanie skansenu na kołach (poprzednie generacje NX, RX, obecny UX, czy właśnie Camry, to auta, które zostały daleko w tyle za konkurencją) już dłużej się nie obroni.
Ale o czym Ty piszesz, nowe multimedia w Toyocie i Lexusie to nadal skansen a systemy wspomagania też pozostawiają niemało do życzenia. Po prostu nie każdego jarają technologiczne dodatki, które można w grupie VAG-a dość obficie dokonfigurować. I nie ma w tym nic złego, po prostu te auta od dekad bronią się innymi asami.
Bosman78 pisze: ↑13 sty 2024, o 15:41
Nie ten budzet, wczoraj dostalem potwierdzenie, ze termin produkcji to 9-10 tydzień 2024 więc luzik
O to widzę, że ze względu na schodzący model terminy produkcji 2-3. Dostałem potwierdzenie zamówienia 21.12 i przewidywany termin produkcji czerwiec 2024 ( też Ambition), więc chyba Arval przeszacowuje.
To penie podobnie wyjdzie bo odbior gdzieś na poczatku kwietnia lub bedzie to duze zamowienie flotowe jednego modelu i daja je na koniec Bo linie produkcyjną na SIII zamykaja w maju. Chyba, ze dataniesz SIV. A jaki silnik zamawiałeś?