Shell V-Power Nitro+ Diesel

Tematy nie związane z Superbem
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: Misiek Fisiek »

Aż mi się przypomniało jak to Neck użalał się nad losem biednych użytkowników Tsi, którzy w trasie jadą 1500 rpm, żeby zaoszczędzić paliwo i straszliwym wpływie takiej jazdy na silnik. Rozumiem, że magia Tdi i tutaj ta reguła nie ma zastosowania (nawet przy zaledwie 1000 rpm)? No to spoko :)
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
przem00
Posty: 628
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: KWI

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: przem00 »

Mnie tam magia nie interesuje, jedzie to jedzie. Nie widać żeby czkał, kaszlał, jak potrzebuje przyspieszyć to redukcja na 5 lub 4 :)
W sumie DSG tez trzyma niskie obroty podczas jazdy :)
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: neck99 »

Nie no ja żartowałem teraz oczywiście :)
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: Misiek Fisiek »

Akurat ;) :mrgreen:
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: neck99 »

:lol: :lol: :lol:
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
Awatar użytkownika
noso
Posty: 1516
Rejestracja: 1 sty 2013, o 19:09
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdynia

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: noso »

przem00 pisze:No i skończyłem bak ( wolno )
Samo miasto praktycznie, krótkie trasy ( po 1-3 km) + pare wyjazdów po 30-40 km w mieście.
Wielkim plusem jest to, że czyszczenie DPF włączyło sie dopiero po 600 km ! ( oczywiście nasłuchowo, bo komputer może pokazałby co innego )
Na baku zrobiłem 670 km - w porównaniu z vervą troszkę więcej.
zauważalne jest jedno, auto w obrębie obrotów od 1000 do 1200 ma fajną dynamikę, może faktycznie zawory się wyczyściły ? Albo jakaś lepsza mieszanka. Dziś zatankowałem to samo paliwo po raz drugi :) Zobaczymy co to da :)
Jakie są objawy jak się włącza czyszczenie PDF
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: szms »

Wyższa temperatura, podwyższone obroty, większe spalanie na postoju (?)
No chyba, że pytasz o Adobe Reader :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
przem00
Posty: 628
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: KWI

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: przem00 »

u mnie to obroty około 950, charakterystyczna głośniejsza praca silnika, większe odczuwalne drgania na postoju no i jak pisze szms około 0,8-0,9 litra na postoju :)
Awatar użytkownika
Vedius
Posty: 458
Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: WojtAS
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel

Post autor: Vedius »

przem00 pisze:u mnie to obroty około 950, charakterystyczna głośniejsza praca silnika, większe odczuwalne drgania na postoju no i jak pisze szms około 0,8-0,9 litra na postoju :)
U mnie takie same symptomy, przy wypalaniu dpf trochę dziwnie śmierdzi. Na domiar złego wypalanie dopadło mnie przed garażem i musiałem skoczyć na przejażdżkę na szczęście szybko poszło i bez bólu. :D
ODPOWIEDZ