Shell V-Power Nitro+ Diesel
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel
Aż mi się przypomniało jak to Neck użalał się nad losem biednych użytkowników Tsi, którzy w trasie jadą 1500 rpm, żeby zaoszczędzić paliwo i straszliwym wpływie takiej jazdy na silnik. Rozumiem, że magia Tdi i tutaj ta reguła nie ma zastosowania (nawet przy zaledwie 1000 rpm)? No to spoko
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- przem00
- Posty: 628
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KWI
Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel
Mnie tam magia nie interesuje, jedzie to jedzie. Nie widać żeby czkał, kaszlał, jak potrzebuje przyspieszyć to redukcja na 5 lub 4
W sumie DSG tez trzyma niskie obroty podczas jazdy
W sumie DSG tez trzyma niskie obroty podczas jazdy
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- noso
- Posty: 1516
- Rejestracja: 1 sty 2013, o 19:09
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel
Jakie są objawy jak się włącza czyszczenie PDFprzem00 pisze:No i skończyłem bak ( wolno )
Samo miasto praktycznie, krótkie trasy ( po 1-3 km) + pare wyjazdów po 30-40 km w mieście.
Wielkim plusem jest to, że czyszczenie DPF włączyło sie dopiero po 600 km ! ( oczywiście nasłuchowo, bo komputer może pokazałby co innego )
Na baku zrobiłem 670 km - w porównaniu z vervą troszkę więcej.
zauważalne jest jedno, auto w obrębie obrotów od 1000 do 1200 ma fajną dynamikę, może faktycznie zawory się wyczyściły ? Albo jakaś lepsza mieszanka. Dziś zatankowałem to samo paliwo po raz drugi Zobaczymy co to da
Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel
Wyższa temperatura, podwyższone obroty, większe spalanie na postoju (?)
No chyba, że pytasz o Adobe Reader
No chyba, że pytasz o Adobe Reader
- przem00
- Posty: 628
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KWI
Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel
u mnie to obroty około 950, charakterystyczna głośniejsza praca silnika, większe odczuwalne drgania na postoju no i jak pisze szms około 0,8-0,9 litra na postoju
- Vedius
- Posty: 458
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: WojtAS
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: Shell V-Power Nitro+ Diesel
U mnie takie same symptomy, przy wypalaniu dpf trochę dziwnie śmierdzi. Na domiar złego wypalanie dopadło mnie przed garażem i musiałem skoczyć na przejażdżkę na szczęście szybko poszło i bez bólu.przem00 pisze:u mnie to obroty około 950, charakterystyczna głośniejsza praca silnika, większe odczuwalne drgania na postoju no i jak pisze szms około 0,8-0,9 litra na postoju