[S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- daniel10345
- Posty: 177
- Rejestracja: 14 kwie 2013, o 23:04
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Ruda Sląska
- RemekS
- Posty: 554
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 14:48
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
No ja myslę bo temat ciekawywhity pisze:Remek...obserwuje cię
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
- RemekS
- Posty: 554
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 14:48
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Enri nie skreslił
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
daniel10345 pisze:skoda to wybór z rozsądku a nie z miłosci
To chyba z Dacia Ci się pomyliło, bo serwis i naprawa DSG do tanich nie należy
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Szymek, przecież te rzeczy się nie psują
Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 25 maja 2014, o 16:36
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Belfast
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Dziekuje za liczne odpowiedzi!
Roznica miedzy mozliwosciami konfiguracji miedzy Skoda w UK a Skoda w PL sa bardzo znaczne, np:
- DSG nie jest dostepne dla silnika 1.4, a jest dostepne tylko dla 2.0 i 3.6 w najbardziej wypasnych wersjach (ktore sie inaczej nazywaja niz w PL poza tym)
- nie ma oferty Fresh
- tylko 3 rodzaje felg dla wersji podstawowej
- w ogole w wersji podstawowej wybor akcesoriow jest mniejszy o jakies 10-15 rzeczy!
- tylko najprostsza wersja kierownicy w tej wersji podstawowej dostepna
- nie mozna tez dolozyc sobie przednich czujnikow parkowania (tylko tylnie i tylko dzwiekowe)
- nie mozna sobie dolozyc asystenta parkowania (dostepny tylko w Laurin Klement)
- bluetootha tez nie mozna dolozyc
- i jeszcze troche by wymieniac.
Zaciekawionych ta ubogoscia mozliwosci konfiguracji zapraszam na strone brytyjska Skody w celu posmiania sie (choc ja sie nie smieje). Strona wyglada bardzo podobnie do polskiej wiec z poruszaniem sie nie powinno byc problemu.
Takze w Standardzie dostaje sie sporo mniej i jeszcze do tego nie mozna dolozyc wielu rzeczy nawet chcac za to placic.
Pytanie: Jaki dodatek trzeba wziac by miec na wyswietlaczu pokazane te kreski odleglosci przy czujniku parkowania? Czy to trzeba wziac te radio bolero? Bo w zwyklej wersji radia to ten ekranik to taki waski pasek i tam chyba nie ma miejsca zeby to wyswietlic?
Z moich obecnych przemyslen i Waszych uwag: 1.4 TSI bez DSG bo nie mozna to moj wybor na dzien dzisiejszy. Jutro popytam innych dilerow Skody czy ktorys by moze mial te Skode z 1.4 do jazdy probnej ale bardzo watpie.
Roznica miedzy mozliwosciami konfiguracji miedzy Skoda w UK a Skoda w PL sa bardzo znaczne, np:
- DSG nie jest dostepne dla silnika 1.4, a jest dostepne tylko dla 2.0 i 3.6 w najbardziej wypasnych wersjach (ktore sie inaczej nazywaja niz w PL poza tym)
- nie ma oferty Fresh
- tylko 3 rodzaje felg dla wersji podstawowej
- w ogole w wersji podstawowej wybor akcesoriow jest mniejszy o jakies 10-15 rzeczy!
- tylko najprostsza wersja kierownicy w tej wersji podstawowej dostepna
- nie mozna tez dolozyc sobie przednich czujnikow parkowania (tylko tylnie i tylko dzwiekowe)
- nie mozna sobie dolozyc asystenta parkowania (dostepny tylko w Laurin Klement)
- bluetootha tez nie mozna dolozyc
- i jeszcze troche by wymieniac.
Zaciekawionych ta ubogoscia mozliwosci konfiguracji zapraszam na strone brytyjska Skody w celu posmiania sie (choc ja sie nie smieje). Strona wyglada bardzo podobnie do polskiej wiec z poruszaniem sie nie powinno byc problemu.
Takze w Standardzie dostaje sie sporo mniej i jeszcze do tego nie mozna dolozyc wielu rzeczy nawet chcac za to placic.
Pytanie: Jaki dodatek trzeba wziac by miec na wyswietlaczu pokazane te kreski odleglosci przy czujniku parkowania? Czy to trzeba wziac te radio bolero? Bo w zwyklej wersji radia to ten ekranik to taki waski pasek i tam chyba nie ma miejsca zeby to wyswietlic?
Z moich obecnych przemyslen i Waszych uwag: 1.4 TSI bez DSG bo nie mozna to moj wybor na dzien dzisiejszy. Jutro popytam innych dilerow Skody czy ktorys by moze mial te Skode z 1.4 do jazdy probnej ale bardzo watpie.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Normalnie, kiszka totalna dla angoli, raz chociaż mamy lepiej od zACHODU
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Odpowiadając na twoje pytanie - w polskim active (kiedyś comfort) "te" kreski są wyświetlane nawet na Swingu, czyli podstawowym radiu (oczywiście nie tak ładnie jak na Bolero).
Z tymi dodatkami do najniższej wersji też nie jest w PL za różowo, bo chociaż są w cenniku, to mają zaporowe ceny. W życiu nie dopłaciłbym 1500 za skórzaną kierownicę bez MF, albo 2k za BT (podaje z pamięci z czasu jak ja kupowałem więc może coś się zmieniło). Nawet nie wspomnę o 16 alusach za następne 2k. Na szczęście trójramienna kierownica MF (nowa) na allegro to ok 500PLN (teraz pewnie trochę drożej) a moduł BT i wiązka coś pewnie koło 450PLN. Można jeszcze wrzucić nową manetkę i mieć tempomat. Felgi aluminiowe też kupowałem poza salonem (a stalówki poszły na zimę). No i na koniec wycieczka do Enriqeza żeby poskładał te klocki (oprócz felg ofc.) i mamy Active+
Z tymi dodatkami do najniższej wersji też nie jest w PL za różowo, bo chociaż są w cenniku, to mają zaporowe ceny. W życiu nie dopłaciłbym 1500 za skórzaną kierownicę bez MF, albo 2k za BT (podaje z pamięci z czasu jak ja kupowałem więc może coś się zmieniło). Nawet nie wspomnę o 16 alusach za następne 2k. Na szczęście trójramienna kierownica MF (nowa) na allegro to ok 500PLN (teraz pewnie trochę drożej) a moduł BT i wiązka coś pewnie koło 450PLN. Można jeszcze wrzucić nową manetkę i mieć tempomat. Felgi aluminiowe też kupowałem poza salonem (a stalówki poszły na zimę). No i na koniec wycieczka do Enriqeza żeby poskładał te klocki (oprócz felg ofc.) i mamy Active+
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Odpowiem przewrotnie - nie kupuj bidy wersji z silnikiem benzynowym. Jak kupisz deisela, to jest szansa, ze taksowkarz od Ciebie odkupi. Z 1.4TSI bedzie sie niezle bujal przy sprzedazy, no chyba, ze zostawisz w px, ale tu jest zawsze spora strata.
... AKA LMB
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Rzeczywiście... diesel przy planowanych przebiegach rzędu 13600km rocznie i eksploatacji planowanej na 12 lat... genialny pomysł...re2rn pisze:Odpowiem przewrotnie - nie kupuj bidy wersji z silnikiem benzynowym. Jak kupisz deisela, to jest szansa, ze taksowkarz od Ciebie odkupi. Z 1.4TSI bedzie sie niezle bujal przy sprzedazy, no chyba, ze zostawisz w px, ale tu jest zawsze spora strata.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
W ogóle jakie znaczenie ma czy za 12 lat sprzeda to od ręki czy nie? Zresztą za 12 lat 1.4 będzie uznawane za normalną pojemność
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Niezbyt genialnym pomyslem jest kupowanie Superba na 12 lat, a jeszcze mniej genialnym jest kupowanie nowki, jak na rynku pelno aut z minimalnym nalotem 6-10 miesiecznych...pab567 pisze:Rzeczywiście... diesel przy planowanych przebiegach rzędu 13600km rocznie i eksploatacji planowanej na 12 lat... genialny pomysł...re2rn pisze:Odpowiem przewrotnie - nie kupuj bidy wersji z silnikiem benzynowym. Jak kupisz deisela, to jest szansa, ze taksowkarz od Ciebie odkupi. Z 1.4TSI bedzie sie niezle bujal przy sprzedazy, no chyba, ze zostawisz w px, ale tu jest zawsze spora strata.
Co to ma do rzeczy? Uwazasz, ze benzyna z turbodoladowaniem, z DMF, z bezposrednim wtryskiem, I jeszcze jak kolega namaiwany jest na "automata", ze to bedzie 12 lat bezproblemowo sluzyc... no prosze Cie, to nie silnik n/a bez cudow wiankow
... AKA LMB
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: [S2] Nowy SuperB - wybor silnika
Powaznie uwazasz, ze te auta beda latac bezproblemowo przez 12 lat? Ja nie. I jednak 105KM z 1.6 przemawia do mnie lepiej niz 125KM z 1.4, z ktorym to problem sa od poczatku...Zuber pisze:W ogóle jakie znaczenie ma czy za 12 lat sprzeda to od ręki czy nie? Zresztą za 12 lat 1.4 będzie uznawane za normalną pojemność
Inna inszoscia jest, ze kupujac auto w UK nalezy jeszcze brac pod uwage road tax, ubezpieczenie no i roznice w koszcie ropy.
Ale fakt - nie doczytalem, ze to na 12 lat ma starczyc. Ja bym w tej sytuacji bral VX z dozywotnia gwara
... AKA LMB