derk13 pisze: ↑12 lip 2020, o 15:39
z 11.07
E00021 Prędkość obrotowa silnika 786 /min
IDE00365-ENG99400 Różnica dawki wtrysku cylinder 1-FAC_CYL_BAL1 0.5733 mg/stroke
IDE00366-ENG101187 Różnica dawki wtrysku cylinder 2-FAC_CYL_BAL2 -0.4107 mg/stroke
IDE00367-ENG101684 Różnica dawki wtrysku cylinder 3-FAC_CYL_BAL3 0.3276 mg/stroke
IDE00368-ENG103465 Różnica dawki wtrysku cylinder 4-FAC_CYL_BAL4 -0.5385 mg/stroke
IDE00427-ENG101722 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia-DIP_PF 8.71 hPa
IDE00428-ENG100917 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia-DIP_PF_AD[0] -1.58 hPa
IDE00434-ENG102050 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy-MASS_SOOT_SIM_PF 19.90 g
IDE00435-ENG101197 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy-MASS_SOOT_PHY_PF 13.78 g
IDE00436-ENG102397 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji-DIST_RGN 728.8 km
IDE00472-ENG99569 Średnia dawka wtrysku-MF_INJ_SUM 5.980 mg/stroke
IDE04263-ENG102014 Czujnik róż.ciśn.nad filtrem cząst.stałych: wart.nieprzetw-DIP_PF_RAW[0] 9.62 hPa
Po trasie 250km zrobione w odcinkach do 10km.
Z tego wynika, że przybywa 1mg sadzy na 30km
Zastanawia mnie poziom różnicy wtrysków na cylinder, za każdym razem są inne wartości.
Teraz np. w miarę równe i łapiące się w normie.
11 lipca po sprawdzeniu VCDS zrobiłem z 15km. 12 oraz 13 lipca nie jeździłem Skodą.
Dzisiaj 14 lipca przejażdżka 115km ( 2*55km)
Po przyjeździe podpiąłem VCDS i zrobiłem odczyt.
IDE00427-ENG101722 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia-DIP_PF 4.81 hPa
IDE00428-ENG100917 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia-DIP_PF_AD[0] 1.33 hPa
IDE00432-ENG103847 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji-T_WOUT_RGN 7006.70 s
IDE00434-ENG102050 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy-MASS_SOOT_SIM_PF 10.18 g
IDE00436-ENG102397 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji-DIST_RGN 104.7 km
IDE01407-ENG100958 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji-FCO_SUM_RGN 6.49 l
Nie zauważyłem, że wypalał mi się DPF
Wygląda na to że wypala się przy przekroczeniu 20g i wypala do 7g.
Jeżdżąc po mieście, zapycha się ok. 1g na 30km .
Dzisiaj byłem u mechanika i rozmawiałem na temat DPF.
Mechanik stwierdził, że po czyszczeniu DPF, ważna jest wymiana czujnika różnicy ciśnień.
Tutaj jest sporo na temat tego czujnika