+ SUPERboska + pisze:Ja mam tak samo. Kolor brąz mocca . Strasznie dbam o lakier ale i tak jak staje przy audi zadbanej a4 b5 to mój lakier wygląda gorzej . Ale tu trzeba by zalozyć nie jeden wątek tylko :
+ SUPERboska + pisze:Ja mam tak samo. Kolor brąz mocca . Strasznie dbam o lakier ale i tak jak staje przy audi zadbanej a4 b5 to mój lakier wygląda gorzej . Ale tu trzeba by zalozyć nie jeden wątek tylko :
Ale to celowa praktyka vw, superb jest większy i często ładniejszy od vw. Ale to dla vw jest zarezerwowana lepsza technika i wiecej nowinek a moze i mniejsza awaryjność? Nikt nie kupi prestiżowego vw, jeśli będzie ustępował jakiejś tam skodzince.
Z tym podwajaniem, to kolega przesadził, zapewne chodziło o podwyższenie cen, tak by zrównały się z vw.
A nie jest też tak jak ja napisałem, kupujesz za prawie dwa razy tyle dużo droższe auto i też się psuję na umór? Znajomy miał R Klase, jakie tam awarie wyskakiwały, S klasa u drugiego podobnie co chwile jakieś pierdoły, w vw nie trzeba podawać przykładów bo wystarczy wejść na pierwsze lepsze forum takie jak nasze. W niższej cenie też jest to samo, więc masz racje, ale żeby Cie zadowolić odpowiem tak, co byś nie kupił i za ile pieniędzy byś to kupił istnieje ryzyko, że za chwile zacznie się to rysować i psuć, więc tylko i wyłącznie od Ciebie zależy czy będzie się to działo w aucie za 50-70tyś, czy 100-150tyś...
Dodatkowo 2 pkt reg mówi o cenzuralnych wypowiedziach.
Serio myślicie, że w drogich i bardzo drogich autach jest lepiej?
Do słownie każde się psuje. Marka i model nie ma znaczenia. Podatność na zarysowania nie jest wyjątkiem. Znajomy kota z maski Merca ściągał i już ślad po tym kocie na stałe został.
Komu dzisiaj zależy na produkcji samochodów bezawaryjnych, które po 200k km wyglądają jak nowe? Sprzedaż samochodów trwałych dawno przestała się opłacać.
Wyzsza cena to wiecej techniki a co za tym idzie wyzsza awaryjnosc. W nowej bmw 5 poziom oleju mozna sprawdzic tylko z kompa.
Ale jestem zdania, ze lakier w Audi jest lepszy niz w Skodzie, choc tez pozostawia troche do zyczenia. w vw oczywiscie nie jest lepszy bo vw to takie samo auto dla ludu jak skoda. Co najwyzej w krajach bylego bloku komunistycznego moze byc mylnie postrzegany jako prestizowy.
Potwierdzam, ale miękki jest nie tylko czarny, mój jest rosso brunello. Auto jest garażowane. W myjni zawsze mi mówili, że lakier jest miękki, co może być skutkiem używania ostrej chemii. Z chemii używałem tylko aktywnej piany. Auto eksploatowane jest głównie na autostradach. Mam już matowe lusterka i przedni zderzak.
Wybieram się na przegląd przy 60 tys., spróbuję to zgłosić, ale nie wiem czy gwarancja na lakier jest jeszcze ważna.
Wcześniej miałem A4 B5 2000r bordo metalik, czasem go jeszcze widuję i mimo 12 lat wygląda świetnie.
Witam.
Ja swój wymyłem, nałożyłem wosk - rysa na zderzaku się trochę zamaskowała - nie widać jest.
Zobaczymy jak będzie dalej. Trzeba uważać no i nie stosować ostrej chemii - wydaje mi się że używanie aktywnej piany o neutralnym pH nie powinno zagrażać lakierowi (ona nie rozpuszcza, nie zmywa wosku z lakieru). Mycie dotykowe zwiększa prawdopodobieństwo uszkodzenia lakieru (nieczystości, piasek na rękawicy).