Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
LMB, nie do końca tak jest. Standard mówi jak powinno być, to, że producent płyty głównej chce dać możliwość poboru większego prądu niczemu nie szkodzi. I mylisz pojęcia, ono nie mówi ile ma dawać prądu, a na jaki prąd jest przygotowane, aby nie uszkodzić. Jeśli standard mówi obsłudze USB 2.0 to znaczy, że możesz bezpiecznie podłączyć do niego inne urządzenie spełniające tą normę bez obawy o uszkodzenie.
Płyta dająca 2A nadal spełnia ten standard, gdyż jest gotowa na obciążenie 0.9A. Inaczej sprawa ma się z odbiornikiem, bo jeśli na nim pisze, że jest kompatybilny z USB 3.0 (0,9A) to znaczy, że nie pobierze więcej prądu niż 0.9A, ale nie jest to do końca z prawdą, bo te urządzenia są również kompatybilne wstecznie z USB 2.0, które jest gotowe na mniejszy przepływ prądu. Tutaj akurat łatwo to rozwiązano, ale np. w różnicy pomiędzy USB 1.1, a USB 2.0 bez układu rozpoznającego maksymalne obciążenie się nie obędzie. Odbiornik jeśli chce ciągnąć więcej prądu musi rozpoznać ile maksymalnie jest w stanie dać gniazdu, aby nie upalić go.
Jeśli chcesz pełną specyfikację to jest ona dostępna na http://www.usb.org/developers/docs/usb20_docs/ i http://www.usb.org/developers/docs/, łącznie z obciążeniem. USB 3.1 ma być gotowe na 0.9A. Nie wiem skąd to 1.8A.
Z prądem to trochę jak z tunelem, jeśli pisze na nim, że przejedzie pojazd o wysokości 3.6m to nie oznacza, że to jest wysokość tunelu, gdyż ta może być wyższa.
Płyta dająca 2A nadal spełnia ten standard, gdyż jest gotowa na obciążenie 0.9A. Inaczej sprawa ma się z odbiornikiem, bo jeśli na nim pisze, że jest kompatybilny z USB 3.0 (0,9A) to znaczy, że nie pobierze więcej prądu niż 0.9A, ale nie jest to do końca z prawdą, bo te urządzenia są również kompatybilne wstecznie z USB 2.0, które jest gotowe na mniejszy przepływ prądu. Tutaj akurat łatwo to rozwiązano, ale np. w różnicy pomiędzy USB 1.1, a USB 2.0 bez układu rozpoznającego maksymalne obciążenie się nie obędzie. Odbiornik jeśli chce ciągnąć więcej prądu musi rozpoznać ile maksymalnie jest w stanie dać gniazdu, aby nie upalić go.
Jeśli chcesz pełną specyfikację to jest ona dostępna na http://www.usb.org/developers/docs/usb20_docs/ i http://www.usb.org/developers/docs/, łącznie z obciążeniem. USB 3.1 ma być gotowe na 0.9A. Nie wiem skąd to 1.8A.
Z prądem to trochę jak z tunelem, jeśli pisze na nim, że przejedzie pojazd o wysokości 3.6m to nie oznacza, że to jest wysokość tunelu, gdyż ta może być wyższa.
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Nie odsylaj mnie do org, bo juz tam bylem - z grubsza przeskanowalem dokumenty i nigdzie nie widze niczego co by bylo podobne do 100mA/500mA czy 150mA/900mA Ale nie szukalem tez strasznie dokladnie.kamracik pisze:LMB, nie do końca tak jest. Standard mówi jak powinno być, to, że producent płyty głównej chce dać możliwość poboru większego prądu niczemu nie szkodzi. I mylisz pojęcia, ono nie mówi ile ma dawać prądu, a na jaki prąd jest przygotowane, aby nie uszkodzić. Jeśli standard mówi obsłudze USB 2.0 to znaczy, że możesz bezpiecznie podłączyć do niego inne urządzenie spełniające tą normę bez obawy o uszkodzenie.
Płyta dająca 2A nadal spełnia ten standard, gdyż jest gotowa na obciążenie 0.9A. Inaczej sprawa ma się z odbiornikiem, bo jeśli na nim pisze, że jest kompatybilny z USB 3.0 (0,9A) to znaczy, że nie pobierze więcej prądu niż 0.9A, ale nie jest to do końca z prawdą, bo te urządzenia są również kompatybilne wstecznie z USB 2.0, które jest gotowe na mniejszy przepływ prądu. Tutaj akurat łatwo to rozwiązano, ale np. w różnicy pomiędzy USB 1.1, a USB 2.0 bez układu rozpoznającego maksymalne obciążenie się nie obędzie. Odbiornik jeśli chce ciągnąć więcej prądu musi rozpoznać ile maksymalnie jest w stanie dać gniazdu, aby nie upalić go.
Jeśli chcesz pełną specyfikację to jest ona dostępna na http://www.usb.org/developers/docs/usb20_docs/ i http://www.usb.org/developers/docs/, łącznie z obciążeniem. USB 3.1 ma być gotowe na 0.9A. Nie wiem skąd to 1.8A.
Z prądem to trochę jak z tunelem, jeśli pisze na nim, że przejedzie pojazd o wysokości 3.6m to nie oznacza, że to jest wysokość tunelu, gdyż ta może być wyższa.
Co do reszty - zgodza, wyrazam sie nieprecyzyjnie i mylaco
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
To ja jednak jestem z tych geeków
Plik: usb_31_102015.zip/usb_31_102015/USB_3_1_r1.0.pdf Na stronie 427 punkt 9.2.5.1 Power Budgeting masz wzmiankę odnośnie prądu
Plik: usb_31_102015.zip/usb_31_102015/USB_3_1_r1.0.pdf Na stronie 427 punkt 9.2.5.1 Power Budgeting masz wzmiankę odnośnie prądu
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
W laptopie mam jeden port USB szybkiego ładowania - właśnie specjalnie do telefonu/tabletu. I działa on normalnie również z pendrivem
Tak więc możliwości pewnie jest wiele.
Tak więc możliwości pewnie jest wiele.
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Czy z kierownicy da się zmieniać stacja po stacji z tych które mamy zapisane, czy tylko można zmieniać po częstotliwościach?
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Mozna
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
A czy można gdzieś na kierownicy lub gdzieś przy ekranie wyciszyć dźwięki jednym wciśnięciem? Taki klawisz mute
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Nacisnąć na kierownicy przycisk podglosnienia
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Albo wyłączyć navi (też jednym wciśnięciem)
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Ale co jak raz na isniesz na kierownicy ten przycik podglosnienia to wycisza od razu do 0, czy tak sciszasz klikajac az do 0?
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Piszę że naciskasz...a nie kręcisz
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Jeszcze nie zacząłem... wiem zaraz się napije
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: Columbus - Live Traffic, Google Earth, Street View ?
Dzięki , a czy TrafficJam Assistant jest seryjnie w L&K czy to jakaś opcja, bo nie mogę nigdzie znaleźć o nim informacji w instrukcji ani cenniku? I jak się sprawia ktoś wie?whity pisze:Mozna