Amortyzatory DCC
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 maja 2020, o 07:24
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Damian
Amortyzatory DCC
Witam, czy ktoś już może wymieniał bądź naprawiał amortyzatory DCC w kombi ?
Zna ktoś może numery katalogowe tych amortyzatorow ? Jakie to koszta ? Czy są zamienniki ? Szukałem informacji na ten temat ale cisza
Zna ktoś może numery katalogowe tych amortyzatorow ? Jakie to koszta ? Czy są zamienniki ? Szukałem informacji na ten temat ale cisza
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Amortyzatory DCC
Ktoś już wymieniał, zapłacił w ASO tyle co za dość dobry gwint, coś chyba 6k w ASO
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory DCC
Obecnie gwint pod DCC z KW można wyrwać w okolicach 10 koła brutto, gdybym miał amory do wymiany to nawet bym się nie zastanawiał. A że nie mam do wymiany to się zastanawiam, ale chyba jednak kupię tyle, że sie zastanawiam między kw3 a kw pod dcc ecu, różnica w cenie obecnie znikoma.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 14 maja 2020, o 07:24
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Damian
Re: Amortyzatory DCC
6k za komplet jak rozumiem ?
Z tego co widziałem to bilstein produkuje zamiennik pod dcc. Do wyrwania za około 1000 zł za sztukę (przód).
@Orlik - masz może jakieś numery katalogowe na ten gwint pod dcc ?
Z tego co widziałem to bilstein produkuje zamiennik pod dcc. Do wyrwania za około 1000 zł za sztukę (przód).
@Orlik - masz może jakieś numery katalogowe na ten gwint pod dcc ?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory DCC
https://sidmotorsport.pl/de/ddc/99571-z ... 16-3t.html
Tu mają za dobre pieniądze. Oczywiście jak będziesz zainteresowany to zadzwoń do nich, żeby dobrali pod Twoje auto, wkleiłem do 2.0 TSI.
Są oczywiście tańsze pod DCC, ale z tzw. cancelerami, czyli oszukują komputer przed błędami i nie można utwardzać ich za pomocą przycisku ze środku auta.
Tu mają za dobre pieniądze. Oczywiście jak będziesz zainteresowany to zadzwoń do nich, żeby dobrali pod Twoje auto, wkleiłem do 2.0 TSI.
Są oczywiście tańsze pod DCC, ale z tzw. cancelerami, czyli oszukują komputer przed błędami i nie można utwardzać ich za pomocą przycisku ze środku auta.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4044
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amortyzatory DCC
Bez sensu wydawać 10-11k na gwint DDC, wystarczy zwykły gwint z regulacją odbicia, ustawiasz raz i nie wracasz do tematu, różnicę w cenie zainwestwałbym w grubsze stabilizatory i inne drobiazgi typu tuleje czy rozpórka
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory DCC
No tak, tylko obecnie różnica w cenie między kw3 z cancelerami a kw dcc ecu jest znikoma. Ok. 1000zł netto, więc za możliwość klikania w aucie dla mnie do zaakceptowania, zwłaszcza, że nie chce mi się pierdzielić w regulowanie tego.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4044
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amortyzatory DCC
w cenie ponad 10k masz DDC bez mozliwości ustawiania z aplikacji ze smartfona czy tabletu czyli tylko 3 tryby jak w seryjnym DCC natomiast z apką kosztuje blisko 13k więc jest to już prawie 4k różnicy pomiedzy V3 z cancellarami po za tym po co kupować V3 jak V2 zrobi taką samą robotę na drodze jak V3 więc szkoda przepłacać więc różnica w cenie jeszcze się powiększa
- orlik
- Doradca
- Posty: 2991
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory DCC
A jakie różnice daje regulacja ,,dobicia?" Bo tylko taką różnicę zauważyłem między kw2 a kw3, w tym pierwszym tego nie można regulować a w kw3 już tak.
Wiem, że w DCC są tylko 3 tryby bez apki, co nie zmienia faktu, że są zaprogramowane przez specjalistów na danym typie auta na ich testowych hamowniach zawieszeń, więc podejrzewam, że jest to zrobione wzorowo. Ja tam lubię bawić się zmianami twardości zawieszeń w zależności od jakości drogi, więc trochę by mi tego bajeru brakowało...
Wiem, że w DCC są tylko 3 tryby bez apki, co nie zmienia faktu, że są zaprogramowane przez specjalistów na danym typie auta na ich testowych hamowniach zawieszeń, więc podejrzewam, że jest to zrobione wzorowo. Ja tam lubię bawić się zmianami twardości zawieszeń w zależności od jakości drogi, więc trochę by mi tego bajeru brakowało...
- piramida
- Doradca
- Posty: 4044
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amortyzatory DCC
Przy jednym czy dwóch kliknięciach odbicia czuć różnicę natomiast nie bardzo czuć to przy ustawieniu dobicia, może dlatego, że jest to zawór wolnej kompresji bo szybka kompresja jest bez zmian. Myślę, że najbardziej to będzie czuć na torze na równej nawierzchni aby pomóc w ustawieniu nadsterowności i podsterowności ustawiając dobicie przedniej lub tylnej osi bo w warunkach drogowych i normalnej jeździe nie bardzo czuć dlatego na drogę w zupełności wystarczy V2 na którym zakres odbicia jest i tak szeroki, że można sobie idealnie pod siebie go ustawić. Jak ktoś lub szybko jeździć i pokonywać szybciej zakręty to do budy jaką jest 3 to obowiązek zakładać grubsze staby bo na sportowym zawiasie i seryjnych cienkich stabach to jest to nie do końca udany set.