Zawieszenie DCC L&K
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Zawieszenie DCC L&K
Witam
Przymierzam się do zakupu L&K i tam jest DCC. Czy to zawieszenie jest wygodne do parkowania? Nie obcieracie krawezników?
Przymierzam się do zakupu L&K i tam jest DCC. Czy to zawieszenie jest wygodne do parkowania? Nie obcieracie krawezników?
- padero
- Posty: 181
- Rejestracja: 14 mar 2021, o 05:49
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie DCC L&K
A to niby dlaczego? Zawieszenie DCC, nie jest sportowym/obniżonym zawieszeniem to normalna wysokość zawieszenia z regulowaną sztywnością amortyzatorów.Wersja sportline ma lekko obniżone zawieszenie, ale też nie na tyle żeby zawadzać o krawęzniki.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Zawieszenie DCC L&K
DCC jest niższe o 10mm aniżeli auto bez DCC, niezależnie od wersji czy Style z DCC, L&K z DCC czy Sportline z DCC
Samo sportline jest niższe o 15mm aniżeli auto auto zwykłe
Co do krawężników, superb ma prześwit jebutny, także krawężniki inne niespodzianki nijak nie wpływają na komfort parkowania. Ostatnio postawiłem go obok Civica UFO którym jeździłem 6 lat to tam był mały prześwit mimo seryjnego zawieszenia, a i tak nie miałem większych problemów z krawężnikami.
Generalnie superb to koza i ciężko z tym faktem polemizować.
Samo sportline jest niższe o 15mm aniżeli auto auto zwykłe
Co do krawężników, superb ma prześwit jebutny, także krawężniki inne niespodzianki nijak nie wpływają na komfort parkowania. Ostatnio postawiłem go obok Civica UFO którym jeździłem 6 lat to tam był mały prześwit mimo seryjnego zawieszenia, a i tak nie miałem większych problemów z krawężnikami.
Generalnie superb to koza i ciężko z tym faktem polemizować.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 29 sie 2015, o 22:15
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Zawieszenie DCC L&K
Gdyby opłacało się brać style z tym zestawem dodatków, który potrzebowałem, to dcc bym nie brał.
pozdrawiam,
roman_szpadel
roman_szpadel
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Zawieszenie DCC L&K
To zależy od Twoich preferencji czy generalnie chcesz mieć adaptacyjne zawieszenie sterowane z guzika czy nie. Na forum znajdziesz sporo opinii że nie warto, że autem buja i jest to poniekąd prawda a jedyne słuszne rozwiązanie to gwint .
Ja mam DCC i cenie sobie fakt zmiany charakterystyki z guzika i często korzystam przełączając komfort/normal przy jeździe po mieście lub gdy zjadę na jakieś dziury bez asfaltu. A normal/indywidual/sport przy zapieredzielaniu po autostradach
Co do bujania, póki co ponton to nie jest ale dopiero 13,5kkm więc może jeszcze za wcześnie, ale w głowie kiełkuje już od dłuższe go czasu projekt pod tytułem KW DCC ale narazie cena mnie odstrasza
Re: Zawieszenie DCC L&K
Dzieki a czy moze orientujesz sie czy w wersja sportline z DCC ma taki sam przeswit jak DCC w L&K?kefirek pisze: ↑15 cze 2021, o 22:04To zależy od Twoich preferencji czy generalnie chcesz mieć adaptacyjne zawieszenie sterowane z guzika czy nie. Na forum znajdziesz sporo opinii że nie warto, że autem buja i jest to poniekąd prawda a jedyne słuszne rozwiązanie to gwint .
Ja mam DCC i cenie sobie fakt zmiany charakterystyki z guzika i często korzystam przełączając komfort/normal przy jeździe po mieście lub gdy zjadę na jakieś dziury bez asfaltu. A normal/indywidual/sport przy zapieredzielaniu po autostradach
Co do bujania, póki co ponton to nie jest ale dopiero 13,5kkm więc może jeszcze za wcześnie, ale w głowie kiełkuje już od dłuższe go czasu projekt pod tytułem KW DCC ale narazie cena mnie odstrasza
- Kuster
- Posty: 1055
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Zawieszenie DCC L&K
Jak napisałem wcześniej. Wszystkie auta z DCC mają taki sam prześwit czyli 10mm niżej niż normalnie. Także nie ma znaczenia jaka wersja.
Ok no prawie wszystkie bo scaut jest podniesiony
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 lut 2021, o 13:44
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Paweł
Re: Zawieszenie DCC L&K
zamawiałem auto jakoś w lutym chyba (Sportline), i nie wziąłem DCC. Dostałem przedkontraktowego nowego Superba L&K z DCC i po jakimś czasie tak mi się to spodobało, ze chciałem dołożyć. Jednak dołożenie spowodowałoby opóźnienie więc sobie darowałem. Reasumując - warto Ja żałuję, że nie wrzuciłem.
SIII Sportline Velvet Red TSI 190KM