W temacie ukosowania klocków z Akebono 6T https://www.facebook.com/wrkbrakes/phot ... 639302597/
WRK pokazuje jak to wygląda.
W temacie ukosowania klocków z Akebono 6T https://www.facebook.com/wrkbrakes/phot ... 639302597/
Ziom, ale ja tak właśnie uważam. Mam lekką ośkę i przy moim stylu jazdy jeszcze mi się nie zdarzyło, że mi hebla zabrakło.
A kto się zachwyca? Chodzi tylko o relację ceny zakupu i eksploatacji do możliwości. Do tego pasuje p&p, co też dla niektórych nie jest bez znaczenia.
No to u mnie w takich właśnie sytuacjach hebel działa jak powinien. Nawet często się patrzę w lusterka czy ten za mną ma równie dobre heble
marasmus007 pisze: ↑15 kwie 2022, o 08:38W temacie ukosowania klocków z Akebono 6T https://www.facebook.com/wrkbrakes/phot ... 639302597/
WRK pokazuje jak to wygląda.
Gdybyś znał osobiście Adama, to byś wiedział, że heble to nie jest jego główne źródło dochodu, a wręcz przeciwnie, raczej dodatek i to bardziej z pasji.
Myślisz, że w audi też nie wymieniają hamulców? Może w serii i 245koniach nie mają potrzeby, ale w dłubniętych już zaczyna im brakować hebla i wymieniają. Pojeździsz kiedyś cięższym i mocniejszym autem to zrozumiesz o co w tym chodzi.Kuster pisze: ↑15 kwie 2022, o 09:34 Audi A7 3.0tdi 245KM ma hebel 345/300 wentylowane przód i tył
Deklarowane dane
Waga 1860kg (2051kg)
Hamowanie 100-0 33,7-41m
Superb 3 2.0tfsi 4x4 340/310 wentylowane
Deklarowane dane
Waga 1540kg (1778kg)
Hamowanie 34,8-37m
https://zeperfs.com/en/match6528-3698.htm
W 300kg cięższym A7 daje radę ale w superbie nie... Artyści jeżdżą tymi autami...
U mnie 4tł Brembo na tarczy 314mm daje radę ale jeżdżę zapewne wolniej i nie siedzę na dupie jak jakiś kretyn...
Wierzę Ci, bo czego nie
To jest przepaść, dosłownie.
Ja może nie jestem kierowcą rajdowym w Superbie, ale seria 340 jednotłok, a Macan też 340 na niezłej tarczy i klocku i różnica jest odczuwalna.
Trudno się z Tobą nie zgodzić i jestem tego samego zdania. Tylko mała poprawka, można kupić też 6T np roczny, albo po regeneracji ze zrobieniem wszystkiego co jest potrzebne, aby zacisk był jak nowy.jimw pisze: ↑15 kwie 2022, o 18:12 Ja może nie jestem kierowcą rajdowym w Superbie, ale seria 340 jednotłok, a Macan też 340 na niezłej tarczy i klocku i różnica jest odczuwalna.
Ale podejrzewam, że jak bym jeździł 0/1 i często latał z prędkościami koło 200, to pewnie by nie wystarczyło. Ale, że tak nie jeżdżę to zamiast wydawać kilkanaście tys na 6-tłok wolałem set z Macana na połowę tej ceny.
Moje auto waży z pełnym bakiem i bez nikogo na pokładzie 1700 kg.