Co zamiast Superba ?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Co zamiast Superba ?
To mój docelowy konfig. Dołożyłem domykanie drzwi ( super rzecz ) zamiast pakietu Black, bo jak słusznie napisał kolega Artho nie będę z 200 konnego klekota robi wizualnie Audi S6
AYHHFY81
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
AYHHFY81
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Co zamiast Superba ?
Dokładnie, pełna zgoda. Mocno brakuje takiego setupu, podobnie w Arteonie.artho pisze:Wszystko zależy do czego ktoś potrzebuje samochód i warto się nad tym dobrze zastanowić bo na tej podstawie można wybrać bardzo dobrze albo bardzo źle silnik. Polacy lubią popadać w skrajności, albo coś nad wyraz słabo albo bardzo mocnego. Często właściwy balans będzie gdzieś po środku, szkoda, że Superb 3 nie jest obecnie oferowany z silnikiem 2.0 TSI 190-220KM z napędem AWD.
Ja sam jestem przykładem, ze zwinna 280 konna Giulia na moje uwarunkowania ( duże miasto, dziecko ) jest dosłownie za szybka i potrzebuje więcej udogodnień oraz ficzerów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 1206
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Co zamiast Superba ?
zalezi, pamiętaj, że to tylko moja opinia i moje preferencje Dla mnie Superb to daily, które przede wszystkim ma być komfortowe w mieście i na trasie a nie sportowe. Dla kogoś innego może być na odwrót
CO DO KONFIGU: jeszcze kilka małych zmian, które nie zrobią milionów ale byćmoże warto przemyśleć:
- jesteś pewny lakieru Chronos? Nie wolisz Daytona Gray? Cena ta sama
- za 1650zł możesz dodać czarną podsufitkę materiałową
- za 0zł możesz zamienić aluminium wewnątrz na matowe aluminium
- za 2100zł możesz dorzucić eko-skórzany pakiet u góry, dodatkowe skórzane obszycie góry deski rozdzielczej oraz podszybia na drzwiach albo góra i dół za 3960zł, wtedy dodatkowo podłokietniki i konsola
- za 2050zł można dorzucić elektryczną regulację kolumny kierowniczej - warto jeżeli często się zamieniasz np. z żoną
- za 1030zł możesz dodać przygotowanie pod hak
Przy 330k niektóre z tych drobiazgów już dużej różnicy nie zrobią a może warto. Poza tym nie widzę już wiele, acz może sprzedawca jeszcze coś podpowie mądrego albo podpowie jak spakietować niektóre z dodatków - może bardziej się opłaci (bo widzę, że nie dodałeś ani pakietu Comfort ani Technology).
CO DO KONFIGU: jeszcze kilka małych zmian, które nie zrobią milionów ale byćmoże warto przemyśleć:
- jesteś pewny lakieru Chronos? Nie wolisz Daytona Gray? Cena ta sama
- za 1650zł możesz dodać czarną podsufitkę materiałową
- za 0zł możesz zamienić aluminium wewnątrz na matowe aluminium
- za 2100zł możesz dorzucić eko-skórzany pakiet u góry, dodatkowe skórzane obszycie góry deski rozdzielczej oraz podszybia na drzwiach albo góra i dół za 3960zł, wtedy dodatkowo podłokietniki i konsola
- za 2050zł można dorzucić elektryczną regulację kolumny kierowniczej - warto jeżeli często się zamieniasz np. z żoną
- za 1030zł możesz dodać przygotowanie pod hak
Przy 330k niektóre z tych drobiazgów już dużej różnicy nie zrobią a może warto. Poza tym nie widzę już wiele, acz może sprzedawca jeszcze coś podpowie mądrego albo podpowie jak spakietować niektóre z dodatków - może bardziej się opłaci (bo widzę, że nie dodałeś ani pakietu Comfort ani Technology).
Co zamiast Superba ?
Dzięki za cenne sugestie.artho pisze:zalezi, pamiętaj, że to tylko moja opinia i moje preferencje Dla mnie Superb to daily, które przede wszystkim ma być komfortowe w mieście i na trasie a nie sportowe. Dla kogoś innego może być na odwrót
CO DO KONFIGU: jeszcze kilka małych zmian, które nie zrobią milionów ale byćmoże warto przemyśleć:
- jesteś pewny lakieru Chronos? Nie wolisz Daytona Gray? Cena ta sama
- za 1650zł możesz dodać czarną podsufitkę materiałową
- za 0zł możesz zamienić aluminium wewnątrz na matowe aluminium
- za 2100zł możesz dorzucić eko-skórzany pakiet u góry, dodatkowe skórzane obszycie góry deski rozdzielczej oraz podszybia na drzwiach albo góra i dół za 3960zł, wtedy dodatkowo podłokietniki i konsola
- za 2050zł można dorzucić elektryczną regulację kolumny kierowniczej - warto jeżeli często się zamieniasz np. z żoną
- za 1030zł możesz dodać przygotowanie pod hak
Przy 330k niektóre z tych drobiazgów już dużej różnicy nie zrobią a może warto. Poza tym nie widzę już wiele, acz może sprzedawca jeszcze coś podpowie mądrego albo podpowie jak spakietować niektóre z dodatków - może bardziej się opłaci (bo widzę, że nie dodałeś ani pakietu Comfort ani Technology).
Już się odnoszę
-Daytony nie wezmę, bo wymaga ona obowiązkowego dobrania pakietu S-line lub Exterieur. Chronosa widziałem wczoraj na żywo i w słońcu jest obłędny, serio. Zaraz podeśle link do YT.
-nie robi mi zupełnie podsufitka, nigdy tam nie zaglądam
-żona nie będzie tym autem nigdy jeździć, serio. Nie ma prawka, a jak zda to za bardzo wystraszona będzie takiej kolubryny ( 493 cm ).
-elementy z matowego Alu i tak wymagają dobrania-dopłaty 10k ( pakiet sportowy S-line )
-myślałem nad wnętrzem w skórze, ale spora dopłata się robi, a ja wbrew pozorom nie ma fiksa na punkcie super wykonania wnętrza. Nie kusze mieć skory, choć pewnie po odbiorze bym szybko zmienił zdanie
-przygotowania pod hak wstępnie nie chce, choć przy odsprzedaży może być to fajny wyróżnić na tle innych aut, to fakt.
Pakiety posiadają zbędne dla mnie i drogie rzeczy ( head up, dostęp komfortowy czy 4 strefy klimy )
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 5 kwie 2016, o 11:18
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Co zamiast Superba ?
W którym salonie bierzesz tego audika? Daj znać jaki rabat ostatecznie przytulisz, możesz użyć argumentu, że jak będzie oczko lub dwa wyższy, to podeślesz im klienta na podobne warunki
-
- Posty: 1206
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: Co zamiast Superba ?
Ja jestem zdecydowanie na TAK, ale przy niemałej ilości założeń:
- akceptujesz jedną wersję napędową sprzedawaną w Polsce, tzn. 2.5l 218 KM (spalinowy 178KM + elektryczny 120KM), moment jedynie 202Nm
- nie potrzebujesz napędu 4x4
- prędkość maksymalna około 180-190km/h
- nie potrzebujesz dużego bagażnika (jedynie 454l, umiarkowanie ustawny bo to pełnoprawny sedan-limuzyna)
- nie potrzebujesz sportowego charakteru: ani w prowadzeniu ani w wyglądzie
- nie potrzebujesz masy nowoczesnych bajerów, wystarczą Ci te, które są nieco w tyle za niemiecką konkurencją
- nie będzie Ci brakowało niektórych bajerów z samochodów niemieckich
I pewnie jeszcze trochę bym tu wymienił minusów, tylko dla mnie większość z tego to nie są minusy, bo plusów oczywiście też jest cała masa
Co zamiast Superba ?
Kochani, po gruuubej rozkminie i otrzymaniu
niezbyt korzystnego leasingu od Audi odpuszczam. Idę w sprawdzonego, gorszego jakościowo Superba Sportline 2.0 TSI 4x4 Dragon Skin doposazonego po kokardę w cenie 220 tys ( mam zamówienie ze stycznia u dealera z rabatem 6.7% ). Przepraszam Was za telenowelę i zabranie czasu, ale jakoś sumarycznie nie umiem się przekonać do tego Audi. Mam smutne dla mnie spostrzeżenie - takie A6 się bierze z silnikami 3.0 mocno doposażone, tak uważam po przemyśleniu, pokonfigurowaniu i jedzie próbnej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
niezbyt korzystnego leasingu od Audi odpuszczam. Idę w sprawdzonego, gorszego jakościowo Superba Sportline 2.0 TSI 4x4 Dragon Skin doposazonego po kokardę w cenie 220 tys ( mam zamówienie ze stycznia u dealera z rabatem 6.7% ). Przepraszam Was za telenowelę i zabranie czasu, ale jakoś sumarycznie nie umiem się przekonać do tego Audi. Mam smutne dla mnie spostrzeżenie - takie A6 się bierze z silnikami 3.0 mocno doposażone, tak uważam po przemyśleniu, pokonfigurowaniu i jedzie próbnej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- rowerek
- Posty: 758
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Co zamiast Superba ?
Szkoda, że nie udało Ci się dograć tego A6. Z ciekawości zapytam, rozmiar Superba/A6 jest Ci niezbędnie potrzebny? Może takie A4 byłoby spoko, skoro i tak bierzesz schodzący model (superb), to ta sama sytuacja w przypadku A4 nie powinna być wadą? Dodatkowo też są teraz trochę większe rabaty na A4, jest fajna opcja niedostępna w S3/A6, czyli 2.0 benzyna 204KM quattro (sam wspominałeś, że wolisz ficzery niż moc).
Superb fajne auto, ale teraz przyznaję rację wszystkim mądrzejszym - to auto w seryjnej formie się niezbyt prowadzi, tylko trzeba mieć szersze porównanie. Takie A4 miażdży, gniecie, zamiata Superba pod każdym względem. Resorowanie i sprężystość zawieszenia, układ kierowniczy, pewność jazdy i trzymanie się drogi, układ hamulcowy (w Audi powyżej 200KM masz już zaciski 'monobloki'), wszystko wszystko jest wyraźnie lepsze. Teraz to czuję dobitnie, bo mam możliwość bezpośredniej przesiadki. Superb L&K z DCC, A4 też z adaptacyjnym zawieszeniem, ale tym mniej obniżonym (w A4 można mieć adaptacyjny zawias w dwóch wariantach -10/-23mm ).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Superb fajne auto, ale teraz przyznaję rację wszystkim mądrzejszym - to auto w seryjnej formie się niezbyt prowadzi, tylko trzeba mieć szersze porównanie. Takie A4 miażdży, gniecie, zamiata Superba pod każdym względem. Resorowanie i sprężystość zawieszenia, układ kierowniczy, pewność jazdy i trzymanie się drogi, układ hamulcowy (w Audi powyżej 200KM masz już zaciski 'monobloki'), wszystko wszystko jest wyraźnie lepsze. Teraz to czuję dobitnie, bo mam możliwość bezpośredniej przesiadki. Superb L&K z DCC, A4 też z adaptacyjnym zawieszeniem, ale tym mniej obniżonym (w A4 można mieć adaptacyjny zawias w dwóch wariantach -10/-23mm ).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Co zamiast Superba ?
Moim problemem jest to, ze mam najlepiej prowadzące się auto segmentu - Giulię Veloce. Alfę z napędem na tył z dołączanym przodem, z mocą 280 koni w lekkiej budzie, z genialnym zawieszeniem, układem kierowniczym, szybką skrzynią ZF, skutecznymi hamulcami 4-tłoczkowymi. I zaczyna mi mocno brakować przestrzeni wożąc synka, brakuje mi tez mocno sporo udogodnień, bo wziąłem sztukę z placu w lutym 2022 ( jak nie było innych aut ). Brakuje mi dużych drzwi z tylu, elektrycznej klapy bagażnika, asystentów czy większego promieniu skrętu jak manewruje po wąskich uliczkach. A4 nie za niewiele zmieni mam wrażenierowerek pisze:Szkoda, że nie udało Ci się dograć tego A6. Z ciekawości zapytam, rozmiar Superba/A6 jest Ci niezbędnie potrzebny? Może takie A4 byłoby spoko, skoro i tak bierzesz schodzący model (superb), to ta sama sytuacja w przypadku A4 nie powinna być wadą? Dodatkowo też są teraz trochę większe rabaty na A4, jest fajna opcja niedostępna w S3/A6, czyli 2.0 benzyna 204KM quattro (sam wspominałeś, że wolisz ficzery niż moc).
Superb fajne auto, ale teraz przyznaję rację wszystkim mądrzejszym - to auto w seryjnej formie się niezbyt prowadzi, tylko trzeba mieć szersze porównanie. Takie A4 miażdży, gniecie, zamiata Superba pod każdym względem. Resorowanie i sprężystość zawieszenia, układ kierowniczy, pewność jazdy i trzymanie się drogi, układ hamulcowy (w Audi powyżej 200KM masz już zaciski 'monobloki'), wszystko wszystko jest wyraźnie lepsze. Teraz to czuję dobitnie, bo mam możliwość bezpośredniej przesiadki. Superb L&K z DCC, A4 też z adaptacyjnym zawieszeniem, ale tym mniej obniżonym (w A4 można mieć adaptacyjny zawias w dwóch wariantach -10/-23mm ).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 9 maja 2023, o 09:44 przez zalezi, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 633
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Co zamiast Superba ?
Szkoda, ale z drugiej strony tak widocznie miało być. Wygrał zdrowy rozsądek. Jestem od dawna zdania, że premium tylko z premium silnikiem
Swoją drogą czemu niekorzystny? Mimo rabatu wysoki % przesądził?
Swoją drogą czemu niekorzystny? Mimo rabatu wysoki % przesądził?
- rowerek
- Posty: 758
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Co zamiast Superba ?
A, to zmienia sytuację diametralnie myślałem że szukasz auta all in one, ale skoro już jest giulia i potrzebny 'tylko' transportowiec, to rozumiemzalezi pisze:Moim problemem jest to, ze mam najlepiej prowadzące się auto segmentu - Giulię Veloce. Alfę z napędem na tył z dołączanym przodem, z mocą 280 koni w lekkiej budzie, z genialnym zawieszeniem, układem kierowniczym, szybką skrzynią ZF, skutecznymi hamulcami 4-tłoczkowymi. I zaczyna mi mocno brakować przestrzeni wożąc synka, brakuje mi tez mocno sporo udogodnień, bo wziąłem sztukę z placu w lutym 2022 ( jak nie było innych aut ). Brakuje mi dużych drzwi z tylu, elektrycznej klapy bagażnika, asystentów. A4 niewiele zmienirowerek pisze:Szkoda, że nie udało Ci się dograć tego A6. Z ciekawości zapytam, rozmiar Superba/A6 jest Ci niezbędnie potrzebny? Może takie A4 byłoby spoko, skoro i tak bierzesz schodzący model (superb), to ta sama sytuacja w przypadku A4 nie powinna być wadą? Dodatkowo też są teraz trochę większe rabaty na A4, jest fajna opcja niedostępna w S3/A6, czyli 2.0 benzyna 204KM quattro (sam wspominałeś, że wolisz ficzery niż moc).
Superb fajne auto, ale teraz przyznaję rację wszystkim mądrzejszym - to auto w seryjnej formie się niezbyt prowadzi, tylko trzeba mieć szersze porównanie. Takie A4 miażdży, gniecie, zamiata Superba pod każdym względem. Resorowanie i sprężystość zawieszenia, układ kierowniczy, pewność jazdy i trzymanie się drogi, układ hamulcowy (w Audi powyżej 200KM masz już zaciski 'monobloki'), wszystko wszystko jest wyraźnie lepsze. Teraz to czuję dobitnie, bo mam możliwość bezpośredniej przesiadki. Superb L&K z DCC, A4 też z adaptacyjnym zawieszeniem, ale tym mniej obniżonym (w A4 można mieć adaptacyjny zawias w dwóch wariantach -10/-23mm ).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Re: Co zamiast Superba ?
Ten sam Leasing ( identyczne warunki ) dostałem 119%, gdzie w Vagu na Tiguana mam 109%, chętnym mogę podesłać PDFy.Maliniak pisze:Szkoda, ale z drugiej strony tak widocznie miało być. Wygrał zdrowy rozsądek. Jestem od dawna zdania, że premium tylko z premium silnikiem
Swoją drogą czemu niekorzystny? Mimo rabatu wysoki % przesądził?
Podobnie robi BMW na schodzącą 5-kę. Rabat nawet 21%, ale Leasing wyraźnie inny, niż na słabiutko zrabatowane X1 czy X4.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Co zamiast Superba ?
No tylko, że od jakiegoś miesiąca zwykły A6 Avant czy Sedan nie jest dostępny z żadnym silnikiem 3.0. Z dużymi silnikami zostało tylko allroad, S6 i RS6. Najmocniejsza wersja obecnie to 45TFSI 260KM, pytanie czy to stan przejściowy/błąd konfiguratorze na stronie, czy też Audi stwierdziło, że 3.0 już nie do zwykłego kombi.
- rowerek
- Posty: 758
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Co zamiast Superba ?
Allroada też już raczej nie kupisz z 3.0. Znajomy ostatnio rzutem na taśmę odebrał takie auto i mu powiedzieli w salonie, że miał farta, że zdążył się wyprodukować, bo właśnie wycięli 3 litrowe diesle.
Wydaje się, że to powszechny temat, bo w Niemczech sytuacja taka sama - allroad tylko i wyłącznie z 2.0tdi. Z A6/7 podobnie wypadło 3.0 tdi. Być może cichaczem żegnamy ten silnik, ewentualnie szykuje się lift A6/7 i wróci jako mild-hybrid? Trzeba czekać na rozwój wydarzeń.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wydaje się, że to powszechny temat, bo w Niemczech sytuacja taka sama - allroad tylko i wyłącznie z 2.0tdi. Z A6/7 podobnie wypadło 3.0 tdi. Być może cichaczem żegnamy ten silnik, ewentualnie szykuje się lift A6/7 i wróci jako mild-hybrid? Trzeba czekać na rozwój wydarzeń.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka