Witam.
Sytuacja wygląda następująco a mianowicie po wymianie pół osi prawej(strona pasażera) po wyżej 1700 obrotów i więcej zaczyna wyć i drzeć samochód.
Po czym wygięło mi po jakimś czasie pół oś i drży przy prędkościach 100-130 km/h
Dodatkowo szarpie przy zrzucaniu i wrzucaniu biegów i delikatnie przeciąga biegi.
Pytanie czy to problem dwumasy że po wymianie pół osi usztywniło dwumase a była już skończona i pogięło nową pół oś czy może skrzynia biegów.
Problem ze skrzynia
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 maja 2023, o 03:20
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Piotr
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 maja 2023, o 03:20
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Piotr
Re: Problem ze skrzynia
Teraz ze szczegółami.
Mianowicie przy prędkościach 100 km/h+ trzęsło samochodem.
Wymieniłem obie pół osie na nowe po czym zaczęło dziwnie hałasować powyżej 1700 obrotów ale nie trzęsło przy wyższych prędkościach.
Dodatkowo prawa pół oś (strona pasażera) była wymieniona dwa razy ze względu że były podejrzenia wadliwej pół osi.
I po wymianie właśnie tej prawej zaczęło tak hałasować.
I po przejechaniu kilku set kilometrów znowu zaczęło trząść przy wyższych prędkościach tak jak by znowu z tą pół osią było coś nie tak.
Mechanik mi powiedział że po wymianie obu pół osi mogło usztywnić dwumase i dlatego tak wyje powyżej 1700 obrotów i dwumas jest do wymiany. Ale nie chce pogrążać się w nie potrzebne koszta i wolę się dopytać tutaj co myślicie
Mianowicie przy prędkościach 100 km/h+ trzęsło samochodem.
Wymieniłem obie pół osie na nowe po czym zaczęło dziwnie hałasować powyżej 1700 obrotów ale nie trzęsło przy wyższych prędkościach.
Dodatkowo prawa pół oś (strona pasażera) była wymieniona dwa razy ze względu że były podejrzenia wadliwej pół osi.
I po wymianie właśnie tej prawej zaczęło tak hałasować.
I po przejechaniu kilku set kilometrów znowu zaczęło trząść przy wyższych prędkościach tak jak by znowu z tą pół osią było coś nie tak.
Mechanik mi powiedział że po wymianie obu pół osi mogło usztywnić dwumase i dlatego tak wyje powyżej 1700 obrotów i dwumas jest do wymiany. Ale nie chce pogrążać się w nie potrzebne koszta i wolę się dopytać tutaj co myślicie
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem ze skrzynia
Może zacznij w ogóle o jaką skrzynię chodzi, nikt tutaj z fusów nie wróży (chyba że o czym nie wiem).
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 maja 2023, o 03:20
- Samochód: Superb II
- Rocznik: 2008
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Piotr