Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
zalezi pisze: ↑2 sty 2024, o 19:34
Superb w dieslu z 4x4 ma gorsze osiągi od benzynowego Kodiaqa RS
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Może 4x4 tak. Ośka pomijając ruszanie z miejsca jest raczej nieco szybsza.
Sdss pisze: ↑2 sty 2024, o 19:51
TSI 190KM nie dogoni Kodiaqa RS.
Też możliwe, ale ja piszę o TDI 200 które jest szybsze od TSI 190. Choć z miejsca raczej nie, bo benzyna chyba jednak mniej mieli i nie zmienia tyle biegów na początku.
zalezi pisze: ↑2 sty 2024, o 19:34
Superb w dieslu z 4x4 ma gorsze osiągi od benzynowego Kodiaqa RS
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Może 4x4 tak. Ośka pomijając ruszanie z miejsca jest raczej nieco szybsza.
Sdss pisze: ↑2 sty 2024, o 19:51
TSI 190KM nie dogoni Kodiaqa RS.
Też możliwe, ale ja piszę o TDI 200 które jest szybsze od TSI 190. Choć z miejsca raczej nie, bo benzyna chyba jednak mniej mieli i nie zmienia tyle biegów na początku.
TSI 190 jedzie jak TDI 200. Sprawdzone na autostradzie jak z RS
Diesel zawsze subiektywnie będzie wydawał się szybszy, bo masz silniejsze (ale za to o wiele krótsze) ciosy w plecy.
Tu dużo zależy też od bonusów w tsi, choć po wieeelu wykresach widzę, że paradoksalnie 2.0tsi 190KM wychodzi w serii tak samo, albo nawet słabiej od 1.8tsi 180KM w manualu (to istotne, bo z manualem jest 320Nm), które jest bardzo szczodre.
Może jak rowerek napisał wyżej trafiła się zdrowa sztuka tsi i zamulony diesel.
Wrzucę z kodiaqa żeby był jeden testujący i taka sama buda.
Bo w superbie jak ten sam testował to w TSI było kombi i ktoś powie że przez to gorzej idzie.
Trzeba przewinąć pod koniec, tam są przyspieszenia.
Dla porównania superb. Tu akurat kiepsko ruszone z miejsca, ale dobrze widać że na początku kaszana i mielenie, za to potem nadrabia.
Gdzie indziej jak porównywałem to generalnie TDI też było szybsze, nawet w trochę cięższej budzie.
Poczekajcie aż do S4 wejdą większe silniki . Też wystrzeli w kosmos.
Mnie smuci zmiana którą przeszedł Kodiaq między pierwszym modelem z 2016 roku a tym czym jest ostatnie kilka lat. Gdy wprowadzali go na rynek w cenie 90 000zł był sporo bardziej następcą dla Yeti, sporo bardziej terenówką niż miejskim SUV-em, którym jest dzisiaj. Kodiaq 2 zdaje się kontynuować ten trend.
Z tym wystrzałem to bym poczekał na cennik większych silników bo aktualnie chyba wszyscy się zorientowali, że oprócz ograniczonej na dzień dzisiejszy oferty silników i dodatków to nowa Skoda w podobnej wersji jest zauważalnie droższa od S3 mimo mniejszego silnika.