Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Jest mniej niż w Superbie, ale nie można mówić, że ciasnota...
tak jak ja nie chciałem Insignii bo ciasnota z tyłu... a z tyłu to ja nie pamiętam kiedy siedziałem
a 2.0 TDI 140KM to dużo droższy jest w UK? Może to?
Ja też robię 18.000 rocznie i jakoś mi ten diesel nie przeszkadza
będę se musiał 100kkm dokręcić jak będę sprzedawał
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
dla każdego to też co innego znaczy....
jak ktoś się przesiada z 1.4 90 km na 1.4 125 km to już dla niego jest wystarczające, a jak ktoś się przesiązie z Golfa R32... to nawet Superb 3,6 nie będzie miał dla niego dynamiki...
Ja przesiadlem się ze 165 konnego diesla który miał na dodatek 360 Nm i byłem silnikiem 1.4 bardzo mile zaskoczony Na tyle ze w garażu nie parkuje juz 165 koni Fiata Bravo (+ kilka w promocji które Włochom uciekły z pobliskiej fabryki ferrari) tylko drugi superb.
1.4 jest w wersji active + fresh i kilka dodatków (bluetooth srebrne relingi alarm fabryczny zapas 4 lata gwarancji...) czyli chyba mniej więcej taki jakiego szuka autor. Niczego jakoś specjalnie w tym aucie nie brakuje. 1.8 to wersja elegance + fresh + sport (oba kombi) i czasem zastanawia mnie czy warto dawać 30 tyś więcej... 1.4 wyrwaliśmy w średniej cenie kompaktu około 70tyś wiec trudno w tej cenie znaleźć cos innego podobnego ale za stowke to juz można po wybierać miedzy kilkoma opcjami.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 25 maja 2014, o 22:37 przez McLey, łącznie zmieniany 1 raz.
Białe Kombi SIIFL Elagance+Fresh+Pakiet Sport+Sunset+pierdoły 1.8 TSI 160KM
Białe Kombi SIIFL Active+Fresh+MaxiDot z BT+pierdoły 1.4 TSI 125KM