Witam;)
Wymieniam koło zamachowe(dwumase)
I natknąłem sie na mały problem... wiem ze trzeba ściągną „sanki” i tu pojawia sie problem...
Po zdjęciu sanek nie wiem czy cała skrzynia dsg 4x4 zejdzie mi z reduktorem (przekładnia kątowa)
Musze ja odkręcić? Czy cała skrzynia zejdzie z nią? Jesli ja odkręcę to czy wyleje mi sie jakiś olej itd...
Ma ktoś jakaś instrukcje co i jak?
Z góry dzięki za pomoc;)
Pozdrawiam...
Wyjęcie skrzyni dsg 4x4...pilne!!!
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 6 kwie 2017, o 21:57
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 305KM/385NM
Re: Wyjęcie skrzyni dsg 4x4...pilne!!!
Oczywiście musisz rozpiąć cały napęd czyli półosie i wał od skrzyni. Spuścić olej przez korek (jeden jest) odkręcasz od silnika i na glebę w całości Sprawdź stan sprzęgieł bo głupio by było w niedługim czasie drugi raz wybebeszać skrzynię
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 mar 2019, o 12:02
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Józek
Re: Wyjęcie skrzyni dsg 4x4...pilne!!!
Jestem w trakcie ściągania „sanek”...
Wiem ze półosie musze rozłączyć i wczesniej wyciągnąć i rozlaczyc wał......
Tylko moje pytanie brzmi: czy musze odkręcić reduktor(przekładnię kątowa) od skrzyni czy wyjdzie cała skrzynia z tym reduktorem....(a jesli trzeba to odkręcić to czy jakiś olej sie nie wyleje ze skrzyni lub tego reduktora...
I drugie pytanie odnośnie twojej odpowiedzi... po co spuszczać olej z skoro tylko wymieniam dwumase.... i jak sprawdzić stan sprzęgła...
Wiem ze półosie musze rozłączyć i wczesniej wyciągnąć i rozlaczyc wał......
Tylko moje pytanie brzmi: czy musze odkręcić reduktor(przekładnię kątowa) od skrzyni czy wyjdzie cała skrzynia z tym reduktorem....(a jesli trzeba to odkręcić to czy jakiś olej sie nie wyleje ze skrzyni lub tego reduktora...
I drugie pytanie odnośnie twojej odpowiedzi... po co spuszczać olej z skoro tylko wymieniam dwumase.... i jak sprawdzić stan sprzęgła...