Witam,
wczoraj w trasie wyskoczył cech engine.
Dziś zajechałem do elektryka na odczyt błędu, podał taki jak w opisie.
Jak bardzo jest to pilne i niebezpieczne? Wakacje i auto jeździ...
Miał z Was ktoś z tym styczność?
Jak droga naprawa?
Dzięki za pomoc
[S2] 2.0 TSI 200 KM błąd kąta klap kolektora ssącego
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 1 lip 2020, o 09:08
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200 km / 436 Nm
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: [S2] 2.0 TSI 200 KM błąd kąta klap kolektora ssącego
nastawnik mógł się zasyfić/zawiesić, kolektor zdjąć i zobaczyć czy nie ma w nim syfu
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 4 lip 2020, o 09:34
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)
- Aktualnie: 131
Re: [S2] 2.0 TSI 200 KM błąd kąta klap kolektora ssącego
Dało rade skasować błąd? jak szybko powrócił?
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 15:04
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: [S2] 2.0 TSI 200 KM błąd kąta klap kolektora ssącego
Cześć,
Dało radę. Ale trasa z wawy nad może i powrócił
Dało radę. Ale trasa z wawy nad może i powrócił
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 16 maja 2019, o 15:04
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: [S2] 2.0 TSI 200 KM błąd kąta klap kolektora ssącego
update
auto było w serwisie, w między czasie błąd sam zniknął.
Zdiagnozowali kompem, faktycznie błąd był. Czyszczenia kolektora nie zalecają gdyż jest z tworzywa,
diagnoza:
Jeździć, obserwować, jak się da przegonić auto, zwracać uwagę jakie paliwo się leje, jeśli będzie błąd powracał to wymiana kolektora za 1600 PLN oryg.
auto było w serwisie, w między czasie błąd sam zniknął.
Zdiagnozowali kompem, faktycznie błąd był. Czyszczenia kolektora nie zalecają gdyż jest z tworzywa,
diagnoza:
Jeździć, obserwować, jak się da przegonić auto, zwracać uwagę jakie paliwo się leje, jeśli będzie błąd powracał to wymiana kolektora za 1600 PLN oryg.