Zadaj mi pytanie
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 08:12
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Zadaj mi pytanie
Cześć, pracuje od kilku lat w jednym z ASO Skody i VW w Polsce, jeżeli macie jakieś pytania to w związku z tym, że złapałem covida i mam 10 dni nudów w domu chętnie odpowiem. Pozdrawiam
- Skodnik4x4
- Posty: 105
- Rejestracja: 8 gru 2019, o 08:56
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 210 KM
- Lokalizacja: Podhale
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Zadaj mi pytanie
Witaj nowonarodzony jakie masz rady dla pacjenta SIII 1,4 Tsi 150KM z 2015 przebieg 84kkm odnośnie paska rozrzadu kiedy wymienić profilaktycznie ze wzgledu na wiek samego paska.
Pozdrawiam Andrzej
Pozdrawiam Andrzej
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 08:12
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Zadaj mi pytanie
Według informacji producenta pasek jest niewymienny, jest on wzmacniany kewlarem, bla bla bla, najczesciej Klient wymienia pasek przy przebiegach rzędu 210-240 tys, a wiekiem to ok 7 lat. W swojej 6 letniej karierze nie spotkalem się, żeby w 1,4 tsi strzelił pasek, natomiast dla swietego spokoju ja osobiście bym wymienił, koszt jest niewielki z uwagi na fakt, że pompa wody napedzana jest osobnym paskiem i nie ma konieczności jej wymiany. Pozdrawiam
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 08:12
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Zadaj mi pytanie
Jeszcze wracając do pasków, to w 2,0 cr i 1,6 cr radze wymieniać te paski znacznie szybciej niż deklarowane 210 tys, pękają na potęgę i to nawet w 2-3 letnich autach przy przebiegach od 70 tys km.
-
- Administrator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Zadaj mi pytanie
jakaś weryfikacja będzie potrzebna, że faktycznie pracujesz w aso, możesz podesłać na priv.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Zadaj mi pytanie
Jeżeli producent twierdzi że pasek jest niewymienny w 1,4 Tsi to jakie wedle Ciebie winno być zachowanie gwaranta w przypadku zerwania paska przy przebiegu 100kkmPomogeWam pisze: ↑25 lut 2021, o 11:34 Według informacji producenta pasek jest niewymienny, jest on wzmacniany kewlarem, bla bla bla, najczesciej Klient wymienia pasek przy przebiegach rzędu 210-240 tys, a wiekiem to ok 7 lat. W swojej 6 letniej karierze nie spotkalem się, żeby w 1,4 tsi strzelił pasek, natomiast dla swietego spokoju ja osobiście bym wymienił, koszt jest niewielki z uwagi na fakt, że pompa wody napedzana jest osobnym paskiem i nie ma konieczności jej wymiany. Pozdrawiam
a jak jest w realu w takim przypadku bo napisałeś że to czesto się zdarza w 2 CR
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 08:12
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Zadaj mi pytanie
Ja nie spotkalem sie odmowy wspolfinansowania (dobra wola), z reguły jest to podzial, że producent pokrywa 70% robocizny i 100% części. Natomiast jest to tylko dobra wola, więc moze być odpowiedź negatywna i wtedy trafia sprawa do sądu, jeżeli Klient chce się kopać z koniem.
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 15 sie 2018, o 09:06
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 211
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk,Antwerpia
Re: Zadaj mi pytanie
To jak pękają tak strasznie to wymieniać co 60tyś?PomogeWam pisze:Jeszcze wracając do pasków, to w 2,0 cr i 1,6 cr radze wymieniać te paski znacznie szybciej niż deklarowane 210 tys, pękają na potęgę i to nawet w 2-3 letnich autach przy przebiegach od 70 tys km.
Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Zadaj mi pytanie
bez przesady w swoim SII 2 TDi CR wymieniłem po 7 latach przy 152kkm
Pasek jak i cały motor lubi płynną jazdę nie koniecznie powolną ... czasami szaloną dla przepalenia złogów
Samo życie
Pasek jak i cały motor lubi płynną jazdę nie koniecznie powolną ... czasami szaloną dla przepalenia złogów
Samo życie
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 08:12
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Zadaj mi pytanie
Zwracać uwagę przy odpalaniu czy slychać piszczenie z okolic rozrządu na zimnym silniku, nie mylić z dźwiekiek pompy vacum, ktorej hałas to grzechotanie/dzwonienie i wystepuje na zimnym i ciepłym. Pompa vacum ma taką charakterystykę pracyMarekb pisze: ↑25 lut 2021, o 15:49To jak pękają tak strasznie to wymieniać co 60tyś?PomogeWam pisze:Jeszcze wracając do pasków, to w 2,0 cr i 1,6 cr radze wymieniać te paski znacznie szybciej niż deklarowane 210 tys, pękają na potęgę i to nawet w 2-3 letnich autach przy przebiegach od 70 tys km.
Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 08:12
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Zadaj mi pytanie
Nie w każdym będzie taka usterka, a styl jazdy nie ma na nią żadnego wplywu, byly paski co jezdzily i po 300 tys km :p
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Zadaj mi pytanie
to popisaliśmy sobie i starczy - już pomogłeś .
To po prostu gówniane samochody są ....
To po prostu gówniane samochody są ....
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 1 lip 2020, o 09:08
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200 km / 436 Nm
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Zadaj mi pytanie
raczej podzespoły, wszędobylskie odchudzani i szukanie pozornych oszczędności
dla jednego olej co 30 tysięcy kilometrów to zabójstwo silnika
dla flot co mają 1000 samochód oszczędności znaczne
nic nie może być wieczne, bo z czego żył by producent części, importer, pośrednik, mechanik, złomiarz.