Geometria zawieszenia

FilipMagnus
Posty: 9
Rejestracja: 13 maja 2020, o 08:35
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Filip

Geometria zawieszenia

Post autor: FilipMagnus »

Drodzy Forumowicze,

Niedawno stałem się posiadaczem Skody Superb 4x4 z funkcja zmiany twardość zawieszenia.
Samochód po zakupie użytkowany był głównie w mieście pewnie dla tego ta usterka nie wyszła odrazu.
Obecnie samochód przy prędkości powyżej 80 km/h sciaga w prawo. Przy wyższych prędkościach kierownica musi być skręcona lekko w lewo żeby samochód jechał prosto.

- Geometria laserowa wykonana
- Wulkanizator zaliczony (przekładka przodu lewa z prawa + wyważenie wszystkich kół)

Co robić dalej ?
Może ktoś polecić jakiegoś speca od zawieszenia na terenie Śląska ? Najlepiej Katowice.

Dzięki !
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III Kombi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: baarttbaartt »

Wyłącz lane assistance:D

Przerabiałem ten temat.
Dodatkowo powinna być zrobiona kalibracja radarów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
FilipMagnus
Posty: 9
Rejestracja: 13 maja 2020, o 08:35
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Filip

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: FilipMagnus »

Dzięki sprawdzę !
PabloLG
Posty: 88
Rejestracja: 23 mar 2019, o 19:58
Samochód: Superb II Kombi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Paweł
Lokalizacja: Chodziez (Weida De)

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: PabloLG »

Ew. Sprawdz koncowke od strony kolumny kier.
U mnie bylem na zbieznosci. Powiedzieli zbieznosc ok. A sciagalo mnie w lewo i opona zaczela zbierac.
I sprawdzili zawieszenie nie znslezli nic. A przez kolege znalezlismy koncowke wlasnie od strony kolumny.
Awatar użytkownika
MILeq
Posty: 283
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 12:42
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Geometria zawieszenia

Post autor: MILeq »

Sprawdź opony na doważarce na kołach. W którejś O3 miałem podobny objaw i okazało się, że nowe 3 Goodyeary były trafione (czwarty o dziwo dobry).
Opony wyważały się bez problemu, a w trakcie jazdy, jak się puszczało kierownicę, to auto na 100 metrach było na przeciwnym pasie ruchu.
ODPOWIEDZ